Thunegutt Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Ser kult ut! Du har noen kjekke leketøy nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Ser kult ut! Du har noen kjekke leketøy nå Livet er for kort, så jeg "leker" så mye jeg kan. Skal ta av spindlene foran i dag eller morra, så skal PeeBee lage nye hull så langt inne som mulig. For trenger mere sving. Skal en gjeng opp til Sigdal mandag den 10 jan. For håpe det ikke blir noe mildvær, for kjekt nå, når brøyte kantene ikke er harde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 ser sinnsykt morro ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Gromt leketøy det der Blir vel litt showkjøring med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Gromt leketøy det der Blir vel litt showkjøring med denne? Ja, jeg blir bilsyk av å kjøre for mange runder på bane jeg, men å legge på skrå går fint. Så blir nok å brenne dekk med denne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 http://www.facebook.com/video/video.php?v=472462991945 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 Bakstillings deler fra GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Fin fart på sisste videoen der.. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 Fin fart på sisste videoen der.. hehehe Ja, så fort går en org E46 M3 på 4 gir og full saldd på isen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Da er jeg ferdig for i år med vinter kjøring. Så blir burbygging, v-ratt konvertering, bytte foringer, utvekksling og en hel masse som må gjøres for å bli en grei bane bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Hmm, en LITEN jobb du har forran deg Men blir jo sikkert enda grommere enn "hulken" denne så er vel verdt arbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Ja blir det Hulken ikke hadde. WRC stuka bur, 3.91 utvekksling, gromme bremser og mange små ting. Blir å bygge om til mannuell også. Dette SMG opplegget orket ikke hardkjøret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 tok du knekken på smg'n?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Ja blir det Hulken ikke hadde. WRC stuka bur, 3.91 utvekksling, gromme bremser og mange små ting.Blir å bygge om til mannuell også. Dette SMG opplegget orket ikke hardkjøret mitt. Gromt, fikk du solgt E30 316'en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 316 blir henta i dag ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå