bmwZ Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Kan ikke være mye dumper og slikt vell? Hvis det er det er det bare helt sykt ihvertfall.. Kjør idial spor (som ikke er idial spor ) u bunnen av " angsten" der er det dumper ja. Så på toppen intil curvsen nå du skal ned til "slakteren" igjen, den svingen man ser fra nye pitt. Der humper det også litt ja. Men er så kult at det er flere idial spor på banen, og ikke altid curvs- curvs er raskeste vei. Sånn det er på ringen Var ute på banen på mandagen med 997 GT2 RS Må si jeg ble imponert over banen, utrolig krevende og okkupert terreng. Nå lå ikke jeg særlig bredt da, men kunne kjenne humper flere steder ja, særlig etter det nye langstrekket inn i høyhastighets kurven
M3 Yngve Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 Satt du på med Kjetil ja, han kan kjøre fort og har grom redskap til sånt Fikk ikke kommet så langt til å skrene noe, da servo slangen gikk lekk. Er 20 stk som blir plukka ut til drifting pro, så for håpe jeg er god nok, har kul nok bil og ikke minst fortjener en plass der. Er mange gode unge der ute nå, men gøy skal det bli uannsett.
ehrnst Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 var det autostrada som hadde leid eller? gleder meg til å få oppleve banen jeg nå
M3 Yngve Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 var det autostrada som hadde leid eller? gleder meg til å få oppleve banen jeg nå De leide på mandag de, så nei.
ehrnst Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 vet ikke når du kjørte jeg. hehe. hvor mye fikk du kjørt?
bmwZ Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Satt du på med Kjetil ja, han kan kjøre fort og har grom redskap til sånt Fikk ikke kommet så langt til å skrene noe, da servo slangen gikk lekk. Er 20 stk som blir plukka ut til drifting pro, så for håpe jeg er god nok, har kul nok bil og ikke minst fortjener en plass der. Er mange gode unge der ute nå, men gøy skal det bli uannsett. Satt på med Kjetil ja, går rimelig greit den GT2en. Den kjører jo tross alt Ringen på 7:18 Og ja, var Autostrada som leide banen på mandag, det var da jeg satt på. Kjetil har jo kjøpt bilen av oss
M3 Yngve Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 Da har vi hatt en knall helg på Gatebil, litt for mye folk men fredag og søndag var det mye kjøring. Bilen blir for varm enda så blir ikke noe flyt i kjøringa, må bare sitte å passe på tempen. Det er ikke trykk i vannet, ny vann pumpe, bra radiator, nytt ekpansjons lokk og ALT er likt som på Hulken, å den ble ikke varm. Så er litt rådløs på hva det kan være. Ellers går bilen bra, men må sette inn 3.63 spærra igjen, da 3 gir blir for laft og 4 gir orker den ikke. Var ganske flau over å snurre i breisladden, men var jævla glatt der, når sola ikke hadde varma litt der. Jeg syns banen er meget bra, men svingen til v etter langsiden er kattastrofe + at alle svingene "nyper" på slutten, hadde holdt med 2. ACR
evovrs Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=r5pUajqmqgQ Er en fin en av deg på 1,40
joachim sørlie Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Leit med breislædden da.. Hvem kom på 3 egentlig? Veit bare de to første.. ellers fungere det fint untatt varmeproblemet?
M3 Yngve Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 Leit med breislædden da.. Hvem kom på 3 egentlig? Veit bare de to første.. ellers fungere det fint untatt varmeproblemet? Ja, bilen virker som fy ellers, skal sette på 3.62 diffen igjen, for oker ikke 4 gir, så da blir det mye turtalls spærre på 3 nå med 3.91. Eller om jeg prøver den nye type komprssoren til ESS, som gir mere toppeffekt med mindere mellom register.
M3 Yngve Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 Leit med breislædden da.. Hvem kom på 3 egentlig? Veit bare de to første.. ellers fungere det fint untatt varmeproblemet? Tror det var den UK 2 dørs overgromme Subaruen med RB26. Den BMW 1602 kom på 4 Den var over grom og han kjørte værst. .
Rayman Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Fikk noen runder med deg på banen i helga Yngve var gøy det Go Pro`en har fanga deg opp i full drift så skal mekke sammen noen klipp og lasta opp en film i tråden min. Hvor mange km/t får du på 3.giret med 3.91 diffen og hva får du med 3.62? Jeg får 160km/t på 3.giret og synest egentligt det fungerer veldig bra, men har jo ikke prøvd noe annet heller..
M3 Yngve Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 Fikk noen runder med deg på banen i helga Yngve var gøy det Go Pro`en har fanga deg opp i full drift så skal mekke sammen noen klipp og lasta opp en film i tråden min. Hvor mange km/t får du på 3.giret med 3.91 diffen og hva får du med 3.62? Jeg får 160km/t på 3.giret og synest egentligt det fungerer veldig bra, men har jo ikke prøvd noe annet heller.. Kult. Hm, vet ikke helt. Men med 3.62 går den også på turtalls spærra, men da går hjula mye fortere rundt, så det blir mere røyk. Ja, lurer på nye typen kompressor og mindre reim hjul = mere trykk. Den jeg har nå er vist max i følge ESS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå