M3 Yngve Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 forumets desitert råeste bil!! Tusen takk. Fikk masse skryt av bilen i helgen også. Det er gøy når man har brukt masse penger og ikke minst mye tid på denne, at andre kan ha litt glede å se den.
_anders Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Synd med varmeproblemene ja, men svinrå bil Enig med deg om banen egentlig, satt bare på som passasjer jeg da, men var veldig mange av svingene som nyper mot slutten ja, og det er jo ikke gøy For man skal jo ligge et gir eller to høyere i villt hjulspinn ut av svingen enn inn
M3 Yngve Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Ja, spes nede i "angsten" der jeg ligger fuldt på 4, så må jeg brekke, bremse og putte 3 gir, får farten blir lav. Så grom bane, men noen få ting ødelegger så mye.
_anders Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Btw, Wenås har motor til deg så jeg. Har jo alltid ønsket deg 2JZ du, kanskje varmeproblemene kommer bort
Thunegutt Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Hørte rykter at Lundberg tivoli var interessert i den motoren for å drive den nye popcorn maskinen! Nå har ikke jeg vært på nye Rudskogen enda, men på bildene ser den veldig bra ut. Og at svingene nyper på slutten virker veldig spennende. Det er sånn de nye banene blir designet nå for tiden. Det kan være veldig utfordrene fordi bilen ikke er i balanse og en kan ha flere sporvalg. Gleder meg til å prøve nye Rudskogen Hvor varm blir motoren din foressten?
Jørgen-A Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Var en rå bane ja. Men jeg syns acr har mye bedre flyt og lettere og kjøre.
Papperboy Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 er vel poenget at det ikke skal være så lett men det gjør det mindre drifte vennlig da ...
Morty999 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Var en rå bane ja. Men jeg syns acr har mye bedre flyt og lettere og kjøre. må si meg enig der ja...
M3 Yngve Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Var en rå bane ja. Men jeg syns acr har mye bedre flyt og lettere og kjøre. ACR pisser på nye Rudskogen, som S54 gjør på 2JZ Den blir opp til rød og var 2 ganger det lyste rødt og ekpansjontanken sprakk. Blir ikke trykk i vannet før det koker, og når bilen står stille med vifta på, og den nye 55 graders termo, så går den ned på blå og 30 grader på motoren. Så da er det god gjennomstrøming. Er samme oppsett som på Hulken, og da skjønner jeg ikke så mye. Ny topp pakning, ny vannpumpe osv har jeg også. HJELP jeg har fått 2JZ problemer med S54 min. 2XMoen, Aasbø, Ringnes og gutta som kjører hardt, har alle samme problemet på 2JZene sine.
Morty999 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Var en rå bane ja. Men jeg syns acr har mye bedre flyt og lettere og kjøre. ACR pisser på nye Rudskogen, som S54 gjør på 2JZ
joachim sørlie Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 http://camillast.com/wp-content/uploads ... 20x146.jpg bilde
M3 Yngve Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Sånn Syns det bilde var bra tatt, kult bilde og ser man har godt driv.
M3 Yngve Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Må bare si at K-sport bremser, spes med racing klosser og whery higperfomance bremse veske er tingen. Fy å det bremser Så skal være grom skjåfør, før man trenger noe grommere.
Testpiloten Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Kjorer du med pusserne paa eller er det bare meg som ser feil?
Bimmer327tic Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Yngve kjører så fort at lufta skyver dem oppover ruta Kikka litt på denne bilen på søndag, og må si den ser mye bedre ut live enn på bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå