R Andersen Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Det er meldt veldig bra vær til helgen, så du får nok svidd av haugen med dekk du tar med..... Lykke til på Gatebil!
M3 Yngve Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Lykke til! =) Takk Kommer ikke dere nedover ?
M3 Yngve Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Det er meldt veldig bra vær til helgen, så du får nok svidd av haugen med dekk du tar med..... Lykke til på Gatebil! Takk du. Planen er å kjøre mye på fredags ettermiddag, kjøring til kl 20
G-RACING Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Gler meg til å sjå denne live i helga ja !
M3 Yngve Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Gler meg til å sjå denne live i helga ja ! Skal kjøre den bil og gubbe greier denne helgen
KingB Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Gler meg til å sjå denne live i helga ja ! Skal kjøre den bil og gubbe greier denne helgen Pølsemaker!! Jeg er med! Når kommer du? Jeg er på plass i morgen kveld
M3 Yngve Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Gler meg til å sjå denne live i helga ja ! Skal kjøre den bil og gubbe greier denne helgen Pølsemaker!! Jeg er med! Når kommer du? Jeg er på plass i morgen kveld Kommer fredags formiddage, jævla powerdrift som skal ha masse tid på ellers gromme sept treffet.
evovrs Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Hvordan fungerer det da, montert clutch i smg med utløserarm, så du får riktig antall pedaler i bilen ?? bruker du fortsatt smg girspak ?? morosaker:D
Jørgen-A Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Lykke til! =) Takk Kommer ikke dere nedover ? nei står over denne gangen. men kommer sterkere tilbake neste år med egen bil
M3 Yngve Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Lykke til! =) Takk Kommer ikke dere nedover ? nei står over denne gangen. men kommer sterkere tilbake neste år med egen bil Da gleder jeg meg. Drømmer å ha ferdig 02 til juli
M3 Yngve Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Hvordan fungerer det da, montert clutch i smg med utløserarm, så du får riktig antall pedaler i bilen ??bruker du fortsatt smg girspak ?? morosaker:D Bygd om SMG kassa til manuell
M3 Yngve Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 Da var jeg hjemme fra en knall helg på skogen og Gatebil Bilen funker meget bra nå, men blir enda litt varm. Men med en del gul flagg, så er det bare greit. 20 dekk gikk opp i røyk lett Snakka med verdens beste på motorer, Tor Øivind Skinne, han er svaksynt og følte litt rundt på kjølesystemet, og mente at vifta var for svak. Så skal montere en RS2 vifte i trynet på den. Så noen som vet om en sånn vifte, fra Audi RS 2 ? Om noen har noen bilder eller film, så legg det gjerne ut.
Thunegutt Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Man bruker ikke boble deler på en M3 Yngve
ealoken Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 takk for mange gode bilder innbrent på netthinna Jeg DIGGER bilen din Yngve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå