BD Racing Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Hvordan går det her ?? Blir det noe mekkings ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Hvordan går det her ?? Blir det noe mekkings ? Bygger E46 318 turing om til M3 om dagen. Begynte om mandagen, ferdig i morra. Har fått noe hjelp da, men går unna her vet du. Er en kompis sin, så når den er godkjent å levert, blir det litt igang her igjen. Har nettopp betalt demper kittet, så blir det en stor bestilling oss GS snart. Buret er på vei, så for håpe den er ferdig lakka i april. Så skal jeg bygge garsje bare snøen går, så denne håper jeg er ferdig sent i mai eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 du har mange blekkbokser i ilden du=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Hvordan går det her ?? Blir det noe mekkings ? Bygger E46 318 turing om til M3 om dagen. Begynte om mandagen, ferdig i morra. Har fått noe hjelp da, men går unna her vet du. Er en kompis sin, så når den er godkjent å levert, blir det litt igang her igjen. Har nettopp betalt demper kittet, så blir det en stor bestilling oss GS snart. Buret er på vei, så for håpe den er ferdig lakka i april. Så skal jeg bygge garsje bare snøen går, så denne håper jeg er ferdig sent i mai eller noe. Får vi se noen bilder av touringen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Ja, når den er helt ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Du den er så stygg den grønn fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Ja, når den er helt ferdig. Sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Ble det de Nitron demperene du kjøpte Yngve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Sweet, gleder meg til å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 Ble det de Nitron demperene du kjøpte Yngve? Ja, de er laga å på vei nå tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 SMG på den touringen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 SMG på den touringen eller? Seff er det ikke SMG. Kommer bilder av den i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 SMG på den touringen eller? Seff er det ikke SMG. Kommer bilder av den i kveld. Ser inga bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Ikke noe å se på, kun en vanlig turing. Noe som har peil på hvor man får tak i bakfanger med defusor til E46 turing? Ja jeg vet potta henger på den ene siden, men nytt oppheng er på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Satan å gromt, hva gjør du egentlig med elektronikken i bilen som kobles inn på motoren ?? Er alt bare plug and play ? Gi en kort veiledning på å bygge om fra 316, 318 etc. til M3 E46 er du snill :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå