Gå til innhold

BMW323i E21


Pal Ostgard
 Share

Anbefalte innlegg

Repeterer meg selv nok en gang, dette må bli bra!! :) men hvordan sikrer du deg at innerskjermen kommer på rett plass? Eller skal du bytte hele? Jeg fiksa på min også, men da hadde jeg deler av ytterbuen å sikte etter. Tror jeg hadde bomma grovt ellers...;) MEN nå er jeg ingen karosseriarbeider da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette Pål. Litt tid og penger, men du gjør det selv.

Takk for det Lars. Synes det er moro også,så hvor lang tid det tar spiller vel egentlig

ikke noe rolle. Skal selvfølgelig bli deilig å bli ferdig med karrosseriarbeidet og begynne

med det jeg har vesentlig mer erfaring med.Tror nok framdriften blir litt kjappere også

da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Repeterer meg selv nok en gang, dette må bli bra!! :) men hvordan sikrer du deg at innerskjermen kommer på rett plass? Eller skal du bytte hele? Jeg fiksa på min også, men da hadde jeg deler av ytterbuen å sikte etter. Tror jeg hadde bomma grovt ellers...;) MEN nå er jeg ingen karosseriarbeider da!

Har kjøpte hele innerskjermen, men skal ikke bruke hele da det er så mange innfestninger

til C-stolpe og fester til koffertlokk++ som ligger over. Men skal bruke så mye

at jeg får nok referansepunkter til å få den på riktig sted,var planen og håpet ihvertfall [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,litt enklere når du har hele, har jo litt å sikte etter der da...:) tipper det går fint, spesielt med tanke på hvordan resten av arbeidet ditt ser ut!..:) skal vel bli godt å bli ferdig med karossen og begynne med ting som viser litt mer, det hjalp vertfall veldig på min motivasjon...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,litt enklere når du har hele, har jo litt å sikte etter der da...:) tipper det går fint, spesielt med tanke på hvordan resten av arbeidet ditt ser ut!..:) skal vel bli godt å bli ferdig med karossen og begynne med ting som viser litt mer, det hjalp vertfall veldig på min motivasjon...:)

Takk for det,prøver å være nøye og ikke ta noen snarveier ihvertfall selv om karrosseri

ikke er mitt felt egentlig. Tror nok motivasjonen øker betraktlig når sveisingen er over

ja :D ,selv om det er gøy nå også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke store oppdateringen i dag,men har fått sveiset på ny innerbue på venstre side.

Er litt sliping igjen på innsiden men ellers så er det vel snart klart for å prøve å få på plass

bakskjermen. Når bakskjermene og bakplata er på plass nærmer det seg faktisk slutten

på rustsveisingen :shock:

Innerskjerm fikset.

innerskjerm001_zps0a02b9f4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...