kenmyh Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Hey! Jeg sliter da med å få abs-sensoren ut av navet.. Klarte å delvis dele den i 2 forgje gang jeg prøvde.. Så noen som har tips til hvordan man enkelt kan få de ut? Bilen er en e36 touring. Takker for svar! Kenneth
Kennethe34 Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Bor ett hull i midten, bryt i ytterkantene med skrujern til du knekker ut innmaten, også bryter du løs ytterdelen av sensoren og tar den ut med ei tang. Tidkrevende å bytte abs giver bak på E36 og E46
kenmyh Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Skrevet Desember 19, 2010 Hørtes ut som mye jobb ja.. Spesielt siden jeg skal ha ut den foran og det ikke er spesielt god plass der
asv Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Jeg sleit rimelig mye med dette selv. Knakk av alt det som stikker ut, så å ta tak i noe var ikke så lett. Det jeg gjorde var å borre et lite hull midt i den, også kjørte jeg en helt vanlig treskru godt inni.. med hjelp av en svær vannpumpetang fikk jeg nappa den ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå