Dirty Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Hei!Ser ut som dette kan være tingen for meg. Jeg har: 2006 E61 bil med navi proff. Kartpakken er også fra 2006. Vil dette fungere hos meg? Er det noen god grunn til at jeg kun har 1stk dvd plate nå? Ser du selger 3 og 3 stk... ? gå inn på piratbukta, ( går ikke ann å legge inn link her tydligvis) søk på BMW DVD Road Map Europe Professional 2011 Last ned Gratis, så brenner du den bare ut selv
J0llen Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Må vel uansett ha en kode som gjør at du får lagt inn kartet.. denne får du ikke på x ^^
Bollis69 Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Hei Gunnar. dette er rett og slett kopier av min orginale dvd map 2011. som fungerer utmerket:) Hei Bruker du Dual layer-plater? Den plata jeg har her, er på 5,71GB og vanlige dvd-plater har bare 4,7GB kapasitet. Har du samlet alt på en plate?
awt Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Jeg fjernet de "unødvendige" filene når jeg gjorde dette, Ta vekk litt språkfiler og slikt, så er du nede på normal DVD+R-størrelse. Husker ikke helt hva jeg gjorde for å få det til, men det var et eller annet ISO-lese-program.
Bollis69 Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Jeg fjernet de "unødvendige" filene når jeg gjorde dette, Ta vekk litt språkfiler og slikt, så er du nede på normal DVD+R-størrelse. Husker ikke helt hva jeg gjorde for å få det til, men det var et eller annet ISO-lese-program. Hmm.. Klarer du å spesifisere hvilke filer du slettet..? Språkfilene er på bare noen kB etter det jeg ser.. Også er jeg redd for å slette "feil" ting også da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå