Sjøbuse Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 i instruksjonsboken står det vel at automaten kan taues til nermeste verksted i LAV fart og maks 50 KM. bare for å komme til nermeste verksted.
iittala Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 i instruksjonsboken står det vel at automaten kan taues til nermeste verksted i LAV fart og maks 50 KM. bare for å komme til nermeste verksted. Nå husker jeg ikke ordrett hva som sto i min 540 instruksjonsbok om emnet, men det var omtrent det du skriver. Maks 50 km/t og noen få kilometer. Det sto ingenting om mulighet for å slepe bilen i gang, det vet jeg med sikkerhet for det hadde jeg husket.
RenZor Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Jeg slapp heldigvis å slepe / frakte bilen på alternativ måte! I minusgrader virket det som om kun innslaget virket, men da det ble plussgrader igjen funket plutselig starteren som aldri før. Fikk da kjørt bilen opp på bukk av egen maskin Kjøpte ny starter hos koed for ca 1800,- inkl frakt. På GS og strandeveien skulle de ha 3500,- Kommer tilbake med bilder
Olelink Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Her er det vel ett spørsmål om å skille mellom "lurt" eller "mulig" Jeg har ingen fasit på om det er mulig, annet enn at jeg selv har vært med på å dra igang en (tror det var w124) mercedes med autolat. Det kommer vel som flere sier ann på om den har oljepumpe på drivaksel siden sånn at den får oljetrykk eller evt kanskje kasse med lock-up converter også gjør samme nytten, lock-up har jo f.eks e36 325 så da er det jo ikke usannsynelig at e34 540 har det. Men om det er lurt har jeg da heller lite tro på
Tom K Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Jeg hadde en 71 mod Volvo 142 med automat, den gikk det å taue igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå