pettersena Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 hei. har en e39, som bakluka har gått i vranglås. er det noen her inne som vet noe elller har vart borti det før? S.Hafsmo: Endret trådtittel for å inkludere biltype
Otis Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Vranglås som i at bakluka ikke responderer på nøkkel åpning eller på knappen i bakluka. Defekt motor vil jeg tro. Du kan nødåpne luka via verktøyboksen fra innersiden via den der gummiproppen på høyresiden, når du står bak bilen.
pettersena Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 tror kanskje det er at den ikke reagerer når jeg låser opp. pluss at den el åpner ikke funker tror jeg. men hvor er den verktøy boksen. takk for hjelpen
Otis Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Verktøyboksen henger jo i luka, du har 2 vri knotter for å åpne den. På høyre siden når du star bak bilen, som blir på venstre siden når du evt ligger inni bilen og skal åpne luka fra innersiden, er det en svart plastknott om er kanskje 3.5 cm og den er oval. Dra den ut av hullet sitt og trekk i den, da åpnes bakluka. Derifra kan du feilsøke på luka eller motoren.
pettersena Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 jeg tror jeg er dum jeg?. jeg har sedan. og det er torpedo veg bak. så jeg kommer ikke bak i det hele tatt. og låsen på luka fungerer ikke heller
Otis Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Aha, jeg antok jo såklart at du hadde touring. Beklager det. Siden du har sedan så har jeg faktisk ingen peiling i det hele tatt. Desverre.
G-RACING Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Prøvd nøkkelen direkte i nøkkelhullet på luka? Kan ofte vere treg, smør den i tilfelle...
pettersena Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 har prøvd det. men det må være en måte og få den opp vell? eller hva gjør jeg da
Leo Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 Hør med bilreningsselskapene, de pleier å vite råd, eller bmw verksted. Jeg har plukket rent på utsiden ved skilt på en bil (ikke bmw), men det er lett å ødelegge plastikk. Da kan det hende at du kommer til det ståstaget/vaier og får låst opp slik.
pettersena Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 det var gummin paknigen som man tar på når man skal åpne som hadde gått inn og lå mellom bryteren. det var bare og pirke den på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå