m-tech 320i Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 God dag godtfolk! Flyttet tråden over her fra prosjekt da jeg fant ut den passet litt bedre her. For 1 år siden kjøpte jeg meg førstebilen min, en Bmw e36 320i 96 modell. Så tenkte at det var kanskje på tide å legge den ut. Det er en orginal m-tech modell med svart tak trekk. Er utrolig fornøyd med den, og trives skikkelig å kjøre den. Men har ikke fått lappen enda pga utsettelse etter lett mc'en. Er endelig ferdig med den, så nå har jeg fått begynt på kjøretimene og lappen er i sikte. Svart interiør i delskinn med Sportsstoler. Felger er vel 17 " m5 felger om jeg har forstått det rett? Lakkfargen er 299 techno violet, en nydelig farge. Var montert xenon i fjernlys fra før, og det er fra natt til dag iforskjell fra vanlig lys. Finnes ikke rust på den, ikke under heller Utstyrslisten: Type code CB61 Type 320I (EUR) Dev. series E36 (4) Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M52 Cubical capacity 2.00 Power 110 Transmision HECK Gearbox AUT Colour TECHNO-VIOLETT METALLIC (299) Upholstery STOFF/LEDER/ANTHRAZIT (C1AT) Prod. date 1996-03-20 Order options No. Description 214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION 243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 277 LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE STYLING 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORTS PACKAGE 410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT 428 WARNING TRIANGLE 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 520 FOGLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY 629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT 651 BMW Bavaria C Reverse 704 M SPORT SUSPENSION 801 GERMANY VERSION 806 3RD STOP LIGHT 915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Slik så den ut når jeg kjøpte den: Planene var at jeg måtte style den opp litt til "rånebil" men ikke for mye slik at den ble harry. * M3 Gt vinge- Done *Bakrutesenker- Done *Lyktesenkere- Done *Haifinne- Done *Sotet ruter bak (drømmer om bakruten også etterhvert)- Done *Flipp flapp Dvd spiller- Done *Montere anlegg- Done, men har stående en L5 som jeg skal hive i etterhvert. *Speaker frontsett- *Gps- *xenon i nærlys og tåkelys- *Stabstag i motorrom- *Tectylbehandling- *Nytt ratt, siden det er slitt- Slik så den ut etter noen mnd'er, etter at jeg hadde lakkert delene på skolen og skiftet noen foringer: Flere planer kommer etterhvert, og gjerne kom med tips har aldri vært noe flink til å lage sånne tråder, så ikke drep meg for det Beklager for dårlige bilder, men det er noen jeg hadde liggendes på pcen fra ifjor vinter Nye kommer etterhvert Vi var på rudskogen i sommer, som var en fantastisk tur Noen bilder fra turen opp og ned : Her venter vi på ferja horten-moss ferja På vei hjem kjørte vi 3 bmw'er i kollonne:) Først en 316, så min 320 og så en 318 som tok bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Flott bil det der:) trenger bare nye orginale fronlykter med ccfl Ae. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Nye orginale lykter ja! Ellers en kjempefin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Nye orginale lykter ja! Ellers en kjempefin bil! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Flott bil det der:) trenger bare nye orginale fronlykter med ccfl Ae. uten AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-tech 320i Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Er ikke veldig fan av de orginale lyktene, men forskjellig smak. Irl, synes jeg disse lyktene passer perfekt til bilen. Og har aldri sett disse lyktene på noen andre e36'er som gjør de litt spesielle Noen som vet hva de heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-tech 320i Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 ingen som vet hva lyktene heter? trenger ei ny venstre lykt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Skikkelig pen bil du har med nydelig farge og interiør M3 GT vingen gjør også mye på utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-tech 320i Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Takk takk =) synes også gt vingen er fin, mangler bare sota rute bak så passer det skikkelig bra til =) Nå er det å lakke fangern, panseret og den delen i mellom lykta og fangern -.- og skaffe et nytt lykteglass på venstre og venstre list på fangern siden jeg var ekstremt uheldig og bare glei fremover i under 5 kmt flere meter, traff kanten på en strømboks når jeg skulle ta en usving på en parkeringsplass. Dette er definitivt siste gang jeg kjører på piggfrie vinterdekk! satan å uflaks det går ann å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå