håkon_w Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 som emne, er det noen som har kjøpt og brukt lykter fra produsenten "tyc" og eller "depo"? hvordan var kvaliteten på disse? både ved montering, inntrykk og aller viktigst: var lyset bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Jeg hadde depo lykter til min E36.. Disse var fint lys i og fine ringer i angeleyesene.. men innerglassene var i plast slik at varmen fra pæren smeltet disse pluss at ytterglasset var MYE tynnere enn orginal-lyktene slik at det sprakk pga steinsprut etter 1uke.. Men kanskje jeg var max uheldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Det hørtes ikke akkurat lovende ut. så reflektoren ut til å være ok kvalitet eller var det bare tynn plast her og? var det bolt on og god passform? kanskje du tilogmed har et bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Passformen var som orginal.. Vet ikke helt hvordan reflektoren var, men det er billig plast all-the-way! Har ikke gode bilder desverre.. Om du ser på det øverste bildet så lyser ringene svakere på ene siden, dette er pga at innerglasset hadde begynt å smelte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Sleng ccfl ringer i orginale lys med linse. Blir penest og best resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Sleng ccfl ringer i orginale lys med linse. Blir penest og best resultat. ELLER...kjør med orginale linselykter og originale parklys! Det er aller finest Evt nye ytterglass til org lyktene slik at de ser litt freshere ut! ccfl ringer er noe drit, tror ikke det finnes ETT tilfelle hvor ringene ikke har sluttet å virke, har "fabrikkfeil", reagerer på kulde, har problemer med "ballast" osv.. men, kan være jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Ja, men tenkte hvis han absolut skulle ha ringer. Jeg syntes orginale linser med 6000k xenon er penest.. Jeg har hatt 2 sett ccfl ringer. På det ene setter slutta alle å virke etterhvert. På det andre slutta den ene å virke, så jeg kobla fra den innerste på motsatt side og kjørte med 1 ring i hver lykt - noe jeg syntes var dritfett egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå