JE Motorsport Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Noen som har noen tips på verksteder som skrur/reparerer/retter BMW i dette området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Sulland på Hamar er meget dyktige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Brukte Fyksen her på Lillehammer sist, var greie de. Sulland skulle jo ha 1350 kr for feilsøking i timen så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 BMWCCN har prosenter på Sulland, men det vet du sikkert. Meget fornøyd med Sulland jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Sulland Hamar, Sulland Kongsvinger, Sulland Elverum, Sulland Lillehammer og sikkert flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Brukte Vinor bil på Søre Ål på Lillehammer til vannpumpe/termostat bytte da de er rimelige på timepris og det er en grei jobb. (600 kr timen+moms tror jeg). Sulland på Lillehammer fikk jeg litt dårlig inntrykk av etter at de ville bytte topp-pakning på 523`n til far, uten at det var nødvendig. Litt dårlig kundebehandling har jeg også fått intrykk av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Takker for tips, tar gjerne imot flere hvis noen vet om andre verksteder som har greie på BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå