bcRichard Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Sant det, men hvis jeg ikke trenger det så gidder jeg ikke å gjøre det. Er jo en bilcrossbil så kostnadene jeg kan bruke på den er begrenset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Sant det, men hvis jeg ikke trenger det så gidder jeg ikke å gjøre det. Er jo en bilcrossbil så kostnadene jeg kan bruke på den er begrenset. ja men da er det vell bare til å sette seg ned å lese hvordan el-nettet til b25 skal være. og trikse det til å passe inn i b18 nettet.. :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Ser ut som jeg må det ja Kjenner jeg gruer meg allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Sjekk om følerene på svinghjulet har kontakt, og at det ikke er noe brudd på ledningene, samt tappen på svinghjulet er intakt. Har du gnist ut av coilen, er ikke følerene på svinghjulet synderen. Sjekk også relèer og sikringer. Så fortsetter du bare feilsøkingen til rotor/fordelerlokk, tennplugger til du finner synderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Jeg vet det er det elektriske, fordi alt funket når jeg løftet motoren ut, har ikke rørt noe av det. Må bare feilsøke på det elektriske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå