M3 Yngve Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Ta å skriv ut Hartge papirene, å ta deg en tur å snakk med de som har skrevet under på søknaden din. Så vær høflig å blid, og forklar dem at de mulig ikke har sett på rette papirer. Forklar dem at Sefor godtar dette osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 handsome: Det jeg prøvde å si.. klagSøke direkte til ombyggingsgruppa!? opp.ro@ombygg.no såvidt jeg vet, skal det søkes der bilen er registert. For min del - møre og romsdal/kristiansund. Om jeg sender søknaden min til trondheim skal den bli sendt automatisk tilbake, har jeg blitt fortalt av SVV Så da lurer jeg på om de er mer spesielle, og om det går ann for hvemsom helst å søke dit ? Jeg sendte min søknad til denne mail adressen og fikk svar fra samme. Er en egen spesialt gruppe for SVV i Oslo som behandler søknader fra hele landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=207662&start=0#p2197590E30 skal kunne godkjennes med 330hk! Men de på trafikkstasjonen din, vet tydeligvis ikke hva de prater om! Finnes vel for det første ikke en motor fra BMW som heter s35b35?! M535i ble levert med M30B35 motor, om jeg husker riktig. Og "e28 M5" var vel M88 motor? Og det ble endret bremser på hartge h35! finnes motor som heter s38b35 jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Handsome skrev S35B35, Morten, ikke S38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Jeg fikk vite av Knut Ekkren at man kunne søke rett til hvilke trafikkstasjon man ønsket, eller til dem i Haugesund, hvor de ville godkjenne søknaden. Men han kunne ikke garantere at trafikkstasjonen vi viste bilen hos, ville godkjenne den ved oppmøte. Og kunne hende de viste oss videre til de som godkjente søknaden! Avtal et møte med han fra trafikkstasjonen, og hver seriøs og fortell det som det er. Vi fikk muntlig nei flere ganger før vi oppsøkte dem. Så når vi var rolige, seriøse og hele tiden refererte til deres eget server område, hvor bekreftelsen SVV trenger ligger for å godkjenne, samtidig som vi måtte få ingeniøren på SVV til å ringe dire til Knut Ekkren! Da ble det muntlig godkjent med engang, og skriftlig kom i posten kort tid etter Men husk å ikke hiss deg opp! Å hver seriøs, få han inn på sin egen server under teknisk! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Jeg fikk vite av Knut Ekkren at man kunne søke rett til hvilke trafikkstasjon man ønsket, eller til dem i Haugesund, hvor de ville godkjenne søknaden.Men han kunne ikke garantere at trafikkstasjonen vi viste bilen hos, ville godkjenne den ved oppmøte. Og kunne hende de viste oss videre til de som godkjente søknaden! Avtal et møte med han fra trafikkstasjonen, og hver seriøs og fortell det som det er. Vi fikk muntlig nei flere ganger før vi oppsøkte dem. Så når vi var rolige, seriøse og hele tiden refererte til deres eget server område, hvor bekreftelsen SVV trenger ligger for å godkjenne, samtidig som vi måtte få ingeniøren på SVV til å ringe dire til Knut Ekkren! Da ble det muntlig godkjent med engang, og skriftlig kom i posten kort tid etter Men husk å ikke hiss deg opp! Å hver seriøs, få han inn på sin egen server under teknisk! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Jeg får prøve på det, men er det di 2 papira du la til i forge side jeg må skrive ut og ha med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Tok med alt, men de fant fort ut det ikke behøvdes Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Jeg tok en tlf til saksbehandleren min i dag å han vilde at jeg skulle sende han dokumentasjonen så jor jeg det og skrev at vist han ble u sikker kunne han ta en telefon til gutta i SFOOR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Er jeg nødt for å ta tak i dette en gang til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Gundersen i Kristiansund skulle iallefall vært tatt tak i. Han mener Hartge dokumentasjonen ikke kan brukes. Gir avslag på alt han... Og han er den som får alle søknader i midtnorge.....:-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Gundersen i Kristiansund skulle iallefall vært tatt tak i. Han mener Hartge dokumentasjonen ikke kan brukes. Gir avslag på alt han... Og han er den som får alle søknader i midtnorge.....:-/ Helt latterlig. Burde fått fyken på dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Er jeg nødt for å ta tak i dette en gang til? som jeg sa til deg, er ikke like lett over alt. Derfor det kommer oppigjenn, og det forstår jeg. Feks nevnte person velger selv hva han setter navnet sitt på, desverre. Personlig har jeg en plan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Det ble sakt at det skal vere likt for alle, uansett hvor man bor i landet, og det må de jaggu meg holde. At han som skal godkjenne kan velge å ikke godkjenne er jeg med på, det må jo bli tatt en vurdering på selve bygget. Men søknaden skal bli godkjent alikevel. Dersom man får problemer i det distriktet man bor i, så får man ta på seg skoene å stikke en annen plass, eller gå lenger opp i systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Det ble sakt at det skal vere likt for alle, uansett hvor man bor i landet, og det må de jaggu meg holde.At han som skal godkjenne kan velge å ikke godkjenne er jeg med på, det må jo bli tatt en vurdering på selve bygget. Men søknaden skal bli godkjent alikevel. Dersom man får problemer i det distriktet man bor i, så får man ta på seg skoene å stikke en annen plass, eller gå lenger opp i systemet. Jeg ringte saksbehandleren min å diskuterte. Etter litt att i fram så sente jeg ham Hartge papira og la til SFOOR ansatte og sa at han skulle ringe di vist han var usikker. Dagen etterpå fikk jeg mail om at han beklaget på forrige svar jeg fikk og at det var sendt nytt svar på søknaden min. Og jeg fikk da som forventet ja på søknaden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Det ble sakt at det skal vere likt for alle, uansett hvor man bor i landet, og det må de jaggu meg holde.At han som skal godkjenne kan velge å ikke godkjenne er jeg med på, det må jo bli tatt en vurdering på selve bygget. Men søknaden skal bli godkjent alikevel. Dersom man får problemer i det distriktet man bor i, så får man ta på seg skoene å stikke en annen plass, eller gå lenger opp i systemet. jaja, det var jo et poeng. Som sagt , så har jeg selv en plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå