AlXz Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Lurer på å "lime" fast radiator-slangen på et av radiator rørene som er halvveis knekt av ca. Bør ikke det funke? Noe anbefalinger til lim eventuelt? Noe Epoxy saker? Klarte ikke få det tett med 2-3 slange klemmer og litt pakningssement..
Kvasi Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Hva mener du med halveveis knekt? Mangler halvparten av stussen eller er det sprekk rundt halve, eller? Gjør du det helt rent/tørt og bruker Sika 11FC og en klemme bør det bli tett, og mulig å få det av igjen. TEC7, Sika 226 eller andre montasjelim så blir det ogå tett men du får det aldri av igjen uten å ødelegge. Epoxy ol ville jeg ikke brukt siden det blir hardt når det herder og mulig å knekke i stykker igjen.
AlXz Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Skrevet Desember 22, 2010 Halve mangler ja.. Om det er mulig å få av igjen har ingen betydning for meg. Bare det blir ordentlig tett så er jeg fornøyd Fåes TEC7 el sika 226 på BilXtra feks? Takk
Jan S Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Bytt radiator eller kontakt et firma som driver med rep. av radiatorer.
Hauso Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 tec-7 er kongen! Funker til alt;) rubb opp, og vask reint, lim på, og det sitter som faen:)
LK Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Jeg ville fått tak i 2 rør,et likt som stussen og et som gikk akkurat utenpå og limet dette sammen med Tec7,slik at du fikk en "ny" stuss å sette fast slangen på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå