kjellan Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Ser det knistrer blå gnist fra sensoren som står på tannhjulet på veiva i front av motoren.. Sensoren er ikke i kontakt med tannhjulet. Er det en feil på sensoren når dette skjer? motoren er litt tregstarta enkelte gang. meeget tregstarta. og går surt med vibrasjoner på lavt turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 kanke si jeg har sett min sensor gjøra det akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadsent Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Da tror jeg det er på tide å invistere i en ny veivakselsensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oveerlend Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 da er nokk veivakselsensor gåen, og det kan resultere i treg start, eller at du ikke får start i det heletatt, og sur motorgange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berg2 Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 noen som har strektegning av veivakselsensor eventuelt link til sensoren så jeg får rett til min, var ikke bare bare og finne den på delefilmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 12141726066 til sept/92 12141730027 fra sept/92 delenr hos GS Bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå