hao Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Hei Har alle her glemt Bimmern? Min fikk seg en dram i 10 tida. god gammeldags kondensfjerner
Dirty Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 HeiHar alle her glemt Bimmern? Min fikk seg en dram i 10 tida. god gammeldags kondensfjerner Gjør bare vondt være med kondensfjerner så min får bare prima 98fuel
StianA Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 fikk ps3 med call of duty black ops, det nye need for speed og gt5 Pluss mye annet men ikke noe til bimmern da men det går bra
goty Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Tur til BMW museet i Tyskland til sommern. Ikke kjedelig
S.Hafsmo Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Fikk en bag og en pakke sigaretter. (røyker ikke)
thomascr Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 - Sokker, sokker, sokker, - hansker, - boksere, boksere, boksere boksere. - et bilde - Minnepenn - Penger - parfyme og voks!
tonyku Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Fikk masse superundertøy Jævla kaldt her i nord for tiden så det kommer godt med. En flaske vin som jeg ga videre til fruen (jegdrikkerikkevin) Så fikk jeg noen penger. Kjedelig å bli "voksen". Mindre pakker
mrmpower Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 fikk da en packard bell lapptopp med dama (ibruk nå) 2000kr gave kort på elkjøp ifra min snille HUND noen flasker sprit noen gode penger parfyme jean paul er ganske fornøyd med gårs dagen
316 Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Hvorfor i all verden skriver dere at dere har fått gaver MED noen? Det heter da av/fra? I går var det en som hadde fått en flaske Captain Morgan MED sin bror (oppi?), og nå har du fått en PC MED dama di (inni?!)
Melkvik Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Fikk verktøysett fra samboern:) Pluss penger og gavekort osv:)
Skaar Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Hvorfor i all verden skriver dere at dere har fått gaver MED noen? Det heter da av/fra? I går var det en som hadde fått en flaske Captain Morgan MED sin bror (oppi?), og nå har du fått en PC MED dama di (inni?!) For min del er det nok frå dialekt, det vert heilt feil å seie av/frå.
dav-a Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 Bomavgiften betalt og fin aftershave, gensere, mansjettknapper og mikrofilberklut til interiør En sony spiller fikk jeg også
///MoePower Skrevet Desember 25, 2010 Skrevet Desember 25, 2010 -Poleringsmaskin, microfibervott og diverse microfiber greier -Burnout Paradise, the ultimate box (PS3) -1 gallon nitro / "Race fuel" -Nsd Powerball (hadde en slik fra før også, men den begynner å bli sliten) -Bmw nøkkelring, med logo som blinker når sola eller annen lyskilde lyser på den. -IQ puslespill -Boxershorts, sokker, lester, aftershave osv. -Tykk hettegenser/glidejakke -En pose med julesjokolade og litt småpenger Er egentlig ganske fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå