kragz Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Jeg ønskte meg Scorpion effektpotte til min BMW å de fekk jeg:D Så nå gleder jeg meg til å få det montert på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Her i huset ere lagt ned forbud mot å gi bildeler eller sponsing av bildeler Skuffende... men stilig potte Fikk en minimodell av E60 M5 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Fikk sorte nyrer til E91'n av dama, støvsuger fra gamlingene og stativ til kameraet til søstersen samt litt cash og annet småpjask.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Fikk tillegggsutstyr til Wii Resort, KISS t-skjorte og boxer (dritstilig ) pluss litt penger og annet småpjask, som Jørgen så elegant sier det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Fikk girkasse jekk av kona.=) genialt da jeg er litt lei av og løfte girbokser på 50-60kg opp og ned av bilen alene..=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 fikk gitar, klær med firmanavnet til fattern på osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Fikk en flaske Captain Morgan med min 14 år gamle bror, og en J'agermeister med foreldrene mine. Hvordan skal man tolke slikt? Litt pjask og penger utover dette, men er vell slik det blir når man blir eldre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 6 boxershortser Carbon-nyrer Skjorte Hårvoks Need for speed hot pursuit COD MW Godteri Pokersett Panseremlem Baklukeemblem Sokker En blå pengeseddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 24, 2010 Share Skrevet Desember 24, 2010 Fikk en flaske Captain Morgan med min 14 år gamle bror Jøsses... Er han kortvokst denne broren din, ettersom han går i en flaske med Captain Morgan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Billett til Top Gear Et meget dyrt videokamera + veske til den En god slump med penger fra besteforeldrene Masse deilige klær I år var det for meg mer morsomt å kunne gi gaver. Ettersom jeg mistet lappen i 6 måneder og mor, far, bestefar måtte dele på å kjøre meg til jobb.. De fikk seg en velfortjent ferietur av meg Utrolig gøy å gi sånne fine gaver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Fikk handsfree til bruksbimmern av broder - genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Parfyme, deodorant (de mener vel jeg lukter dritt? ) , genser, og gavekort på Platekompaniet. Og noen kronasjer. Ble ikke altfor mye i år, men jeg er fornøyd, ettersom foreldrene mine hjalp meg med bilen. Så det var jo en stor del av julegava det. Sier meg ikke misfornøyd, ettersom jeg ikke ønska meg noe særlig. Ønska meg egentlig det jeg fikk, og ikke noe mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Klær Penger/gavekort Twintip-utstyr/skiutstyr (moro nå på vintern) Razer Naga (gaming mus) Elektrosjokk-vorspiel-gadget (hmm) +++ Fra meg til meg ble det; Stasjonær-gamer pc fra Komplett Samsung 40" 3D-tv, også fra Komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Engelsk M3 til det nye prosjektet jeg å min far har på gang. ikke dumt det. + masse annet snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Jeg fikk Denne E36 GTR Art car av dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå