Kristian Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Bilen til hv er ikke godkjent med mer enn knapt 400hk om jeg ikke husker feil, desverre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Ble bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthuroie Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 hvilke baklykter er det som står på bilen? hvor på nettet selges de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Hørte ikke noe mer ifra kjøper. Sendte pm til han som han ikke svarte på, så han er vel det man kaller en useriøs kjøper. Lyktene heter Startec. Tror du må inn på ebay eller noe hvis du skal finne noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Da bumper vi denne litt. Bilen ble eu-godkjent i 2 år til i dag. Også skal jeg se om jeg får tid til og levere bakfangeren inn til lakk i neste uke, så da er denne nesten helt ferdig. Bud/bytteforslag vurderes fortsatt, men rent salg hadde vært det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Er bilen blitt solgt? Vis ikke, ka e prisen på bilen no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Kan ikke skjønne at denne ikke er solgt... Faen for en grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Bilen til hv er ikke godkjent med mer enn knapt 400hk om jeg ikke husker feil, desverre:) Bilen te helge er godkjent med alle hestenne. med over 1000 som er i nye motoren, men den er tatt med til tyskland og godkjent der først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg