Julian Sommer Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Selges for 2500,- 2300,- ved rask handel! Selges for å dekke utgifter til bil. Hentes på Lillehammer eller sendes mot forhåndsbetaling. Ikke oppkrav. Sort, med eske og alt som fulgte med, "som ny". Har brukt skjerm-folie og silikon-deksel siden den var ny. Tlf: 90570076 Vennlig hilsen Julian Sommer, GOD JUL OG GODT NYTTÅR! Eksempelbilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Ingen som har fått penger til jul og ønsker seg ny telefon, for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Vi kan bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 litt sugen, byr 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Knall telefon.. Både jeg og dama har samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Helt herlig telefon ja, Tsbusa, jeg og dama har like vi og, hehe. Hun har hvit og jeg har sort. 2300,- minimum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Opp, må desverre bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå