Iv3rs3n Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Får vel legge ut et lite utrop at H_vatn utvider bil samlinga si med 2 nye e28'er..Da tds'en ble solgt i går.. Da en av disse e28'ene er meget spesiell og laget kun i få eksemplar..
johnja Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Får vel legge ut et lite utrop at H_vatn utvider bil samlinga si med 2 nye e28'er..Da tds'en ble solgt i går.. Da en av disse e28'ene er meget spesiell og laget kun i få eksemplar.. Enda en spes e28
Iv3rs3n Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Jepp, var vel å henta en 535i i går.. Å er på vei å henter en annen e28, laget i knappe 33 eksemplarer i 1984-1986 , spredt over europa.. Ingen har i dag oversikt på hvor mange som har overlevd til i dag.. Muligens det er den siste i Norge som blir pustet liv i igjen fra å ruste fast i en bilpark...
johnja Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Jepp, var vel å henta en 535i i går.. Å er på vei å henter en annen e28, laget i knappe 33 eksemplarer i 1984-1986 , spredt over europa.. Ingen har i dag oversikt på hvor mange som har overlevd til i dag.. Muligens det er den siste i Norge som blir pustet liv i igjen fra å ruste fast i en bilpark... Å det er en.................................
Iv3rs3n Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Får vel vente til i natt når han kommer hjem med vogna (på henger) Så får han vel slenge ut noen tease bilder
Pedi Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 laget i knappe 33 eksemplarer i 1984-1986 , spredt over europa.. Ingen har i dag oversikt på hvor mange som har overlevd til i dag.. Muligens det er den siste i Norge som blir pustet liv i igjen fra å ruste fast i en bilpark... Nja.... Dere må nok oppdatere den infoen i garasjen deres igjen, hehe... For det første, så vil jeg nok påstå at jeg selv har hatt kjennskap til over 10 stk bare her i Norge - så jeg ser nesten for meg at det kanskje har vært så mye som gjerne 15 her til lands? For det andre, så har jeg selv hatt en i mitt eie. Det var en E28 528i Schulz, 1988 modell. Den bilen er solgt til min gode venn i Arendal (Sammigun) - som har hatt en i tillegg - som ble solgt til BMW-Marianne for en stund tilbake. Så han blir nok ikke heeeelt alene om å ha en barnevognvennlig E28...
Iv3rs3n Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 laget i knappe 33 eksemplarer i 1984-1986 , spredt over europa.. Ingen har i dag oversikt på hvor mange som har overlevd til i dag.. Muligens det er den siste i Norge som blir pustet liv i igjen fra å ruste fast i en bilpark... Nja.... Dere må nok oppdatere den infoen i garasjen deres igjen, hehe... For det første, så vil jeg nok påstå at jeg selv har hatt kjennskap til over 10 stk bare her i Norge - så jeg ser nesten for meg at det kanskje har vært så mye som gjerne 15 her til lands? For det andre, så har jeg selv hatt en i mitt eie. Det var en E28 528i Schulz, 1988 modell. Den bilen er solgt til min gode venn i Arendal (Sammigun) - som har hatt en i tillegg - som ble solgt til BMW-Marianne for en stund tilbake. Så han blir nok ikke heeeelt alene om å ha en barnevognvennlig E28... Kan sikkert stemme det.. Var så meget lite info å finne på nettet om e28 schulz.. Eneste jeg kom over var ei nettside som da beskrev at det ble laget mellom 33-42 e28 schulz, grunnen til usikkerheten, var at et visst antall kom som forretningsbiler, med plast i bakerste vindusrekke, og skuddsikre vindu, og forsterka demping bak osv.. Å en annen utgave den hverdagslige familievennlige e28'en http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=no&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=auto&tl=no&u=http%3A%2F%2Fwww.cs-zone.com%2Fmodel%2FE28-Schulz-Kombi.htm Men får bare tilpasse meg med mer fakta som andre bmw entusiaster også har som deg Pedi.. Men syns personlig at det var for lite info å finne om schulz
Pedi Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 Hehe, tro meg - jeg har leita mye på nettet en gang i tiden, men uten noe å finne... Men tror faktisk det er mer på nettet å finne i dag enn da jeg hadde min...
H_Vatn Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 TTT her har vell ikke så mye du skulle sakt Marius? jeg kom hjem nå med schulzen.. vet det lever hvertfall 5stk uten om min i landet. hvor mange som er lagd osv er ikke godt og si. men jeg synes jeg fikk et greit tilbud og slo til det er skjeldne biler som jeg mener er verdt og ta varepå. bilder kommer kanskje av begge bilene en vakker dag:) mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå