Gå til innhold

TreFem-garasjen - Sødalen Automobil Werkstatt

Anbefalte innlegg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
De gutta her er vell ikke kjent for og gjøre noe halvveis.. ;)

Ikke noe fjøsmekk opplegg her nei.. ;)

Skrevet

Ser litt mer helheten i bilen :)

Coiloversene er også ankommet 8)

DSC_0574.jpg

DSC_0571.jpg

Skal jeg gå for å fjerne blinklysene på skjermene ? :)

Kom gjerne med tilbakemelding på dette !

Skrevet
Nok med eksos på veggen der da! Kunne kanskje blitt fett uten blink der :)

Må ha litt eksos anlegg i reserve, blir så mye vræl om man skal være foruten.. ;)

Ja blir det kansje mere clean look... :)

Næsj, monter hvite sideblink - så er de der... Så slipper du noe pes om det også....

Ja det var det der da vettu.. Tenker litt på BT/EU-kontroll når den tid kommer.. :?

Skrevet

Ikkje faen om han e my rå! :-s Han driv å pule på søskenbarne mett na gris'n der! :whatever:

Hehe.. :wink:

Skrevet

Vil tør å påstå at den her toppakninga har igjennomgått ei røff behandling.. :P Tenningsbank deluxè og 1,1 bars ladetrykk.. :roll:

P5280140.jpg

Trur den har sett sine bedre dager.. :?

P5280143.jpg

Skrevet

Her er en liten sveisejobb jeg gjorde tiligere i prosessen men ikke har lagt ut bilde av.. :)

Her er typisk rust på sjåfør side i vindushjørne..

IMG_0505.jpg

Kappet bort med god margin, for å få på plass til den rustfrie biten..

IMG_0506.jpg

Her er den nye biten på plass, under tilpassing :) :)

IMG_0508.jpg

Her er motoren, før den ble pussa ned.. :) Har desverre ikke noen bilder av den før jeg lakkerte blokka.. :)

DSC00316.jpg

P5310180.jpg

Og her har den fått et strøk lakk.. :) Og montert glassblåste motorfester, samt reimhjul. :) Blank og fine detalj di rundingene på blokka syns jeg.. :P Usikker på hva det er.. :P

DSC_0557.jpg

Her med glassblåst dynamofeste, motorfeste, POLERT peilestikk rør.. :D Og glassblåst oljefilter holder :)

DSC_0559.jpg

DSC_0561.jpg

DSC_0562.jpg

DSC_0569.jpg

Skrevet
Satan, ble mye bedre med engang jo! Hvordan funker m10'n da?:)

Gikk ikke fælt med turbo tidligere, dog på 0,4 bar.. :) Ble litt kvikkere på 1,1.. Den KORTE tiden det varte.. Men da var bensin og tenning LAANGT ifra optimalt.. Så håper på mere effekt nå som både er ny toppakning som tåler mer, arp toppbolter, større dyser, nye plugger, MegaSquirt II og rikti LMM, litt mer seriøs eksos, og intercooler.. :)

Her bare satt på turbo å innsug å topplokk.. 2 sistnevnte er ikke glassblåst å skal det før det skal settes sammen, mest sansynlig skal ikke den rustne manifolden der brukes heller, blir nok byttet ut med turbogrenrør.. ;)

DSC_0581.jpg

Skrevet

Da var det også bestillt innovate bredbåndslamda, 4bars mapsensor, TPS, ledningsnett, elektronisk boost controller og IAT føler til MSII'en.. :) Blir noen timer kos med motoren vil jeg tro ! :D

Skrevet

pent... di rundingene på blokka er vel "frostplugger". vet ikke helt om det heter det men.. skal sprenges ut ved frost og belastning for å spare blokken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...