joachim sørlie Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 De gutta her er vell ikke kjent for og gjøre noe halvveis..
Iv3rs3n Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 De gutta her er vell ikke kjent for og gjøre noe halvveis.. Ikke noe fjøsmekk opplegg her nei..
Iv3rs3n Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Ser litt mer helheten i bilen Coiloversene er også ankommet Skal jeg gå for å fjerne blinklysene på skjermene ? Kom gjerne med tilbakemelding på dette !
joachim sørlie Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Nok med eksos på veggen der da! Kunne kanskje blitt fett uten blink der
Pedi Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Næsj, monter hvite sideblink - så er de der... Så slipper du noe pes om det også....
Iv3rs3n Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Nok med eksos på veggen der da! Kunne kanskje blitt fett uten blink der Må ha litt eksos anlegg i reserve, blir så mye vræl om man skal være foruten.. Ja blir det kansje mere clean look... Næsj, monter hvite sideblink - så er de der... Så slipper du noe pes om det også.... Ja det var det der da vettu.. Tenker litt på BT/EU-kontroll når den tid kommer..
Iv3rs3n Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Ikkje faen om han e my rå! Han driv å pule på søskenbarne mett na gris'n der! Hehe..
Iv3rs3n Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Skrevet Juli 8, 2011 Vil tør å påstå at den her toppakninga har igjennomgått ei røff behandling.. Tenningsbank deluxè og 1,1 bars ladetrykk.. Trur den har sett sine bedre dager..
Haakjin Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Ikkje faen om han e my rå! Han driv å pule på søskenbarne mett na gris'n der! Hehe..
Iv3rs3n Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Skrevet Juli 15, 2011 Her er en liten sveisejobb jeg gjorde tiligere i prosessen men ikke har lagt ut bilde av.. Her er typisk rust på sjåfør side i vindushjørne.. Kappet bort med god margin, for å få på plass til den rustfrie biten.. Her er den nye biten på plass, under tilpassing :) Her er motoren, før den ble pussa ned.. Har desverre ikke noen bilder av den før jeg lakkerte blokka.. Og her har den fått et strøk lakk.. Og montert glassblåste motorfester, samt reimhjul. Blank og fine detalj di rundingene på blokka syns jeg.. Usikker på hva det er.. Her med glassblåst dynamofeste, motorfeste, POLERT peilestikk rør.. Og glassblåst oljefilter holder
joachim sørlie Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 Satan, ble mye bedre med engang jo! Hvordan funker m10'n da?
Iv3rs3n Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Skrevet Juli 16, 2011 Satan, ble mye bedre med engang jo! Hvordan funker m10'n da? Gikk ikke fælt med turbo tidligere, dog på 0,4 bar.. Ble litt kvikkere på 1,1.. Den KORTE tiden det varte.. Men da var bensin og tenning LAANGT ifra optimalt.. Så håper på mere effekt nå som både er ny toppakning som tåler mer, arp toppbolter, større dyser, nye plugger, MegaSquirt II og rikti LMM, litt mer seriøs eksos, og intercooler.. Her bare satt på turbo å innsug å topplokk.. 2 sistnevnte er ikke glassblåst å skal det før det skal settes sammen, mest sansynlig skal ikke den rustne manifolden der brukes heller, blir nok byttet ut med turbogrenrør..
Iv3rs3n Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Da var det også bestillt innovate bredbåndslamda, 4bars mapsensor, TPS, ledningsnett, elektronisk boost controller og IAT føler til MSII'en.. Blir noen timer kos med motoren vil jeg tro !
raynik Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 pent... di rundingene på blokka er vel "frostplugger". vet ikke helt om det heter det men.. skal sprenges ut ved frost og belastning for å spare blokken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå