Gå til innhold

TreFem-garasjen - Sødalen Automobil Werkstatt

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takk for info Andros! Men jeg synes den svarte såg brun ut i motorrommet, stemmee det?
Nei vet du hva pedi, her er ingen brunt motorrom [-X Her er rykende ferskt bilde du kan sammenlikne med.. :wink:74uop81nq6psgrlhridy.jpg
  • Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Du er ikke alene med å surfe på mobil'en.. :P Driver for øyeblikket å skifter girkasse på bruksbilen etter at kassa låste seg og clutch'en ble sprengt/pulverisert.. :)g6rgj3cwwbivmsslgrj1.jpg

Skrevet

Får vell skrive noen ord om mitt nye prosjekt da. som dere sikkert har skjønt så er det en e28 igjen. solgte jo nylig 635csien og den andre e28 545en jeg hadde. hadde den i nesten 4 år og lærte utrolig mye mens jeg bygde opp den så den nye skal bli 110% det er en litt spesiell e28 som er levert orginalt med turbo det eneste som står i vognkort er m545turbo. så føler at jeg må ta skikkelig vare på denne og gjøre en god jobb:) heldigvis er jeg så heldig at jeg kan spørre turbo-ove om hjelp vis jeg står fast. han har jo nettopp gjort en veldig grundig jobb med sin litt spesielle e30 335.

litt om min e28.

m545turbo. levert til norge fra fabrikk med turbo motor og et spesielt stoff interiør. noen sier det er en hartge bil noen sier den er bygd om i en trang garasje en plass i landet. men i følge biltilsynet er bilen ikke ombygd. den komtil norge i 82 med turbo og er den eneste i landet i følge biltilsynet sitt register. den har hatt noen eiere oppigjennom tiden. inkl noen som er på forumet i dag. motorrommet har blitt pusset opp før dette skal gjøres opp igjen siden jeg ikke er fornøyd med jobben som har blitt gjort. bilen er plukket nesten helt ned. og skal bygges opp igjen og bli strøken. noen bilder!

rca6dvl8y7fnpxjiqa2d.jpg

forfra. bare og begynne og skru

k3m1nlkbaxmv6ytpo290.jpg

bakfra. hva synes folket om denne vingen egentlig?

htkuzbtg9p1fbw99z8wc.jpg

ribbet. har igjen og demontere forstilling og bakstilling.

jvekdi3tskkwgytnyuj5.jpg

interiøret. i spesielt stoff. er ikke trekt opp igjen. og strøkent:)

2h2ok8z5j7s11nrysv3f.jpg

innvendig. er litt lim rester som er brune og kanskje ser ut som rust. men er ikke så ille faktisk. har sett de værre ;)

Skrevet

får slenge med noen bilder av verkste og da. andros holder jo som sakt på og bytter girkasse på bruksbilen etter han sprengte clutchen etter at kassa låste seg i 1gir. jeg holder på med 545en og geir o har ikke flytta inn e30en enda.

lbq7lfo08l2gh7pf3kyu.jpg

ahicmheib51p41z2n5f7.jpg

0a8yjom5n8mzwgsqb3bi.jpg

itfhvnjnd6ysxp8wwr53.jpg

Skrevet
m545turbo. levert til norge fra fabrikk med turbo motor og et spesielt stoff interiør. noen sier det er en hartge bil noen sier den er bygd om i en trang garasje en plass i landet. men i følge biltilsynet er bilen ikke ombygd. den komtil norge i 82 med turbo og er den eneste i landet i følge biltilsynet sitt register. den har hatt noen eiere oppigjennom tiden.

Utrolig stilig...

Er misunnelig på deg her, denne E28en er virkelig en bil jeg kunne tenkt meg å eid. Gratulerer med den, og lykke til med oppbyggingen.

De felgene, er det 8,5x17 og 10x17?

Skrevet
m545turbo. levert til norge fra fabrikk med turbo motor og et spesielt stoff interiør. noen sier det er en hartge bil noen sier den er bygd om i en trang garasje en plass i landet. men i følge biltilsynet er bilen ikke ombygd. den komtil norge i 82 med turbo og er den eneste i landet i følge biltilsynet sitt register. den har hatt noen eiere oppigjennom tiden.

Utrolig stilig...

Er misunnelig på deg her, denne E28en er virkelig en bil jeg kunne tenkt meg å eid. Gratulerer med den, og lykke til med oppbyggingen.

De felgene, er det 8,5x17 og 10x17?

var liksom litt må ha den ja når jeg kom over den. sleit jo litt med og få godkjent den andre jeg hadde så når jeg fikk tilbud om denne så måtte jeg bare slå til og la den andre gå.

felgene er 8,5 og 10x17ja. et 13 og 15 tror jeg det var.

7gh3vctv3k0dopimze5r.jpg

qsta6wu38mtecjjgdl1r.jpg

diff opplegget på denne blir noe sterkere enn på den andre. på den så revna det oppi der. det skal det ikke gjøre på denne;)

Skrevet

Feeeeet e28 du har fått halfdan! :D Og et skikkerlig verksted dere har fått! 8)

TurboOve har også en riiimelig feet e30! :mrgreen: Andros, din bil er ikke så ille den heller ;)

Stå på alle tre! Skal følge med her ja :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...