Gå til innhold

TreFem-garasjen - Sødalen Automobil Werkstatt

Anbefalte innlegg

• Svar 451
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

skikkelig moro å ha felles skrulokale! ser bra ut med e28 lina opp:) flott bilde, ikke vær sparsomme med bilder!

Skrevet
Ser ut som et flott lokale :)

Mye er månedsleie for noe sånt?

Her betaler vi 4000,- i mnd pluss strøm.. :)

Skrevet

Ble bytte av topp på den hvite "m5'en" min, litt uheldig med knekte vippearmer.. :P Halfdan skal ha toppen fra min m30b34, så monterer vi hans topp fra m106 på min.. Grunnet at ventilene og innsuget er en tanke større på m30b34'en enn m106 toppen.. :)c6ma8hsnmi9ztfsxze9y.jpg

Skrevet
Dere er klar over at de 2 toppene ikke passer overens?

Å? Eksosboltene du tenker på? M10 bolter på m106 toppen og m8 på vanlig. Eller er det noe annet? Alt annet er jo likt?

Skrevet

Å? Eksosboltene du tenker på? M10 bolter på m106 toppen og m8 på vanlig. Eller er det noe annet? Alt annet er jo likt?

Sorry, skulle bare fyre dere litt seint på natta... :wink:

Nå som jeg er litt mere våken, så ser jeg at den spøken var direkte dårlig...

Sorry, skal holde meg litt mer seriøs fra nå av.

Skrevet

Sorry, skulle bare fyre dere litt seint på natta... :wink:

Nå som jeg er litt mere våken, så ser jeg at den spøken var direkte dårlig...

Sorry, skal holde meg litt mer seriøs fra nå av.

hehe:P en som ikke var våken i går var meg hvertfall:P skulle montere innsuget. når jeg var i garasjen hjemme og henta det så så jeg at det satt fast ei innsugspakning på det, den må jeg huske og ta av tenkte jeg. tok med meg innsuget en topp og noe andre deler og ei topp pakning. kom på verkste gjorde rent div og styra skulle klaske på det nye innsuget slengte nye pakninger på toppen og satte innsuget nedpå toppen og begynte og dra til. endte med at innsuget knakk på 2 plasser før jeg tenkte så langt at det kanskje var lurt og ta det av igjen. og da så jeg igjen pakninga og skjønte hvorfor jeg ikke fikk dradd det inntil toppen:P men skal nedi garasjen nå og hente enda ett innsug og montere det også slenge på toppen igjen:P shit happends. et ubrukelig innsug og en erfaring rikere;)

Skrevet

Da var toppen kommet på plass, da gjenstår å skru til med moment, huke register, la stå, skru til igjen, fylle kjøleveske, la stå å gå til normal temp, å etterstramme toppboltene igjen :) Men det får bli i morgen :)1bxqybegd0s8ee9s075j.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...