bjornar-a Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Hei:) har sett flere bilder av m42 motorer med Coilene sittende i topplokket, noe som ser veldig pent ut og eliminerer alle problemer man kan få med plugg ledninger:) gassresponsen kan kansje bli bedre når man har kortere vei mellom coil og plugg? Noen som veit hvodan man får til dette? braketter og hvilke type coiler som må til? takker for svar:) MVH Bjørnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 På m50 ligger vel coilane over pluggane? (1stk pr syl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Ja det stemmer det:) jeg har en 325 med m50 motor og:D prøvde og sette over en coil for og se hvordan det passet, men den var litt for stor.. kan se om jeg finner et bilde av m42 med coilene sånn hvis det kan hjelpe noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Ja det stemmer det:) jeg har en 325 med m50 motor og:D prøvde og sette over en coil for og se hvordan det passet, men den var litt for stor.. kan se om jeg finner et bilde av m42 med coilene sånn hvis det kan hjelpe noe? Beklager, leste litt feil. Trudde der stod "hvordan få coiler over plugg på m50" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 åja:) nei den saken er biff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 google er din venn vettu. fant en tråd på bimmerforums med en som hadde lagd en adapterplate, så jeg antar du trenger det. google it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 ja har søkt litt, men finner ikke på mye nyttig info. eller har funnet ut at de bruker coilene fra m54 da:) og den adapterplata må jeg sikkert lage selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Du må bruke coiler fra e46. er et par stykker som selger kit eller plate på http://www.m42club.com http://www.m42club.com/forums/showthread.php?t=3698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 ellers har jeg coiler til deg da om du er int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2010 Takker for svar og nyttige linker til kitt:) SweetBMW: har du Coiler fra e46? og hvilken pris vill du ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 jeg har coiler fra M54B22.. Mener det er Bosch.. nei kom med et bud som gir meg nok penger til å dra og spise en god middag så skal du få de send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå