marius.hj Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 sånn så e28'n ut da jeg prøvemonterte 18" i sommer men må regnes en del tilpassing for å få disse til å passe, som mye valsing av skjermbuer bak. Men er nå i tvil på om det blir disse felgene, da jeg trenger felger ti e34'n også, og disse går greit på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Da har jeg ett håp om å få gjort litt på E28'n snart, da jeg og fruen har kjøpt oss garasje med tillhørende bolighus Så det kommer nokk noen oppdatteringer om ikke alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Store Are Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Har enormt me deler til e 28 bere å ta kontakt viss du trenger noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Har enormt me deler til e 28 bere å ta kontakt viss du trenger noe Det ska æ gjør viss æ kjæm på nåkka æ mangle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Sjønner ikke hvor det blir av tiden??? Rekker jo ingenting her hjemme i friperiodene mine. Så jeg vurderer seriøst å kvitte meg med e28'n. Men den gies ikke bort av den grunn. Har en e36 318is som jeg fikk ganske billig, som jeg har tengt å bruke motor og gir fra. men får jo aldri kommet i gang. Så viss noen der ute som ser etter ett godt utgangspungt for en god bruksbil, så er det bare å si ifra. har en god del nye deler liggende til den også, så seriøse bud mottas med takk. om noen heller vill sette i den motoren jeg har nevnt tidligere i denne tråden (m50b20), så har jeg fortsatt denne også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 du som kjøpt bmw`n has kaare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 va nok det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Skol egentle kjøp denj æ å shø... men fant itj nåk pæng.... Fekk du`n for my du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 fekken utrule belle så æ vart itj konkurs av den nei. men han plukka ut interiøre tu den før æ kjøpt den da, så det harn vel ståannes enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Det e da faktisk enkelte som e intrisert i derre gamle bmwan å sjer æ. men ha egentle itj løst te å sæll. så æ får bruk den månainj her på å bestemm mæ for ka æ ska.så må æ evtfå ut fengern å bynn når æ kjæm heim men te rett pris bli den vel sællt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå