Gå til innhold

E28 518i (vurderes solgt)

marius.hj
 Share

Anbefalte innlegg

sånn så e28'n ut da jeg prøvemonterte 18" i sommer

dngrc10p9do7scb2dfxe.jpg

men må regnes en del tilpassing for å få disse til å passe, som mye valsing av skjermbuer bak. Men er nå i tvil på om det blir disse felgene, da jeg trenger felger ti e34'n også, og disse går greit på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 7 months later...

Sjønner ikke hvor det blir av tiden??? Rekker jo ingenting her hjemme i friperiodene mine. Så jeg vurderer seriøst å kvitte meg med e28'n. Men den gies ikke bort av den grunn. Har en e36 318is som jeg fikk ganske billig, som jeg har tengt å bruke motor og gir fra. men får jo aldri kommet i gang.

Så viss noen der ute som ser etter ett godt utgangspungt for en god bruksbil, så er det bare å si ifra. har en god del nye deler liggende til den også, så seriøse bud mottas med takk. om noen heller vill sette i den motoren jeg har nevnt tidligere i denne tråden (m50b20), så har jeg fortsatt denne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e da faktisk enkelte som e intrisert i derre gamle bmwan å sjer æ. men ha egentle itj løst te å sæll. så æ får bruk den månainj her på å bestemm mæ for ka æ ska.så må æ evtfå ut fengern å bynn når æ kjæm heim :) men te rett pris bli den vel sællt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...