Vestlandslefsa Skrevet Desember 28, 2010 Skrevet Desember 28, 2010 Hei, skal ha på eit M-tech ratt i e34a. Men nå er det eit ratt med airbag som står i, og da passer vell ikke eit slikt ratt rett i? Hva er det eventuelt som må byttest?
///MPower Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 da må du ha et ratt fra e36 uten airbag seff, da de har samme splines. dette gikk hvertfall på begge m5ene mine og 540en
Vestlandslefsa Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Skrevet Desember 29, 2010 da må du ha et ratt fra e36 uten airbag seff, da de har samme splines.dette gikk hvertfall på begge m5ene mine og 540en Et ratt m-tech 2 fra e36? Må vell vere mulig å bruke eit m-tech ratt fra en e34 også på et vis?
S. Gunstad Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 Lyser Airbaglampa da? Går det an å programere bort dette.
KKise Skrevet Desember 30, 2010 Skrevet Desember 30, 2010 Går ann å lodde på en motstand på ledningene som fjerner airbag lampa, men husker ikke i farta hvor stor denne må være (TROR det er 3,3ohm).
Vestlandslefsa Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Skrevet Desember 30, 2010 Lyser Airbaglampa da?Går det an å programere bort dette. Når airbagen ikkje er tilkobla lyser det ja, men det er ikke noe problem.. Tenkte helder på hva som må til for at rattet skal passe nedpå rattstammen/navet
bmw520 Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Er bare å ta av airbag rattet å sette på det andre rattet det ikke no hokuspokus dette.
Vestlandslefsa Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 Er bare å ta av airbag rattet å sette på det andre rattet det ikke no hokuspokus dette. Er nokk ikke det nei Et ratt uten airbag passer ikke i det hele tatt.. Men er vell bare å bytte rattstammen
///MPower Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Er bare å ta av airbag rattet å sette på det andre rattet det ikke no hokuspokus dette. Er nokk ikke det nei Et ratt uten airbag passer ikke i det hele tatt.. Men er vell bare å bytte rattstammen det gikk på mine biler hvertfall. og de var prod fra 92. hadde du et ratt fra e36 uten airbag? det var det eg brukte.
bmw520 Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Er bare å ta av airbag rattet å sette på det andre rattet det ikke no hokuspokus dette. Er nokk ikke det nei Et ratt uten airbag passer ikke i det hele tatt.. Men er vell bare å bytte rattstammen bare tull. har du overhodet prøvd eller?
janerik171187 Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Er bare å ta av airbag rattet å sette på det andre rattet det ikke no hokuspokus dette. Er nokk ikke det nei Et ratt uten airbag passer ikke i det hele tatt.. Men er vell bare å bytte rattstammen bare tull. har du overhodet prøvd eller? Er vell sånn at e36 ratt passer rett på. Men ikke e34ratt uten airbag.
bmw520 Skrevet Januar 17, 2011 Skrevet Januar 17, 2011 Hm, mente det passet jeg, er for lenge siden jeg prøvde, men jeg har tilfeldigvis liggende et ratt jeg kan prøve, så for man jo et svar på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå