Gå til innhold

Nokia Bluetooth Kit- Passord?

Share

Anbefalte innlegg

På bilen jeg har kjøpt var det med en gammelt nokia bluetooth kit, men jeg kommer meg ikke inn siden jeg ikke har koden. Finnes det da noen måte for meg å kunne bruke denne, uten å måtte prøve å kontakte forje eier?

wuld2a.jpg

Etter som jeg har forstått det skal det være ett kort der koden står, men det har ikke jeg. Noen enkel måte å stille den til ett standard passord eller finne ut passordet?

Har ikke så mye mer info å gi, ikke en gang sikker på hvilken modell der er, men takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å dra ut strømpluggen fra hovedenheten. la den ligge av en halvtime eller mer.

Kan også være at siden dette et gammelt sett så er det ikke kompatibelt med telefonen din hvis den er av nyere modell.

Jeg har selv et Sony Ericsson BT sett som er ca. 5 år. Denne vil ikke holde på tilkoplingen med SE C902. Men funker eksemplarisk på f.eks. K800i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan dette hjelpe:

The code is on the main control box of the kit. It is the last 4 digits on the number under the 2nd bar code. ie. if the number was 000004567. The code would be 4567. I had the same problem and that was how I got the code.

(utdrag fra noe jeg fant på nett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...