Ken! Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 På bilen jeg har kjøpt var det med en gammelt nokia bluetooth kit, men jeg kommer meg ikke inn siden jeg ikke har koden. Finnes det da noen måte for meg å kunne bruke denne, uten å måtte prøve å kontakte forje eier? Etter som jeg har forstått det skal det være ett kort der koden står, men det har ikke jeg. Noen enkel måte å stille den til ett standard passord eller finne ut passordet? Har ikke så mye mer info å gi, ikke en gang sikker på hvilken modell der er, men takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Prøvd 0000 el 1234 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Har montert bøtter og lass av disse her (Nokia CK7W) men husker jo selvfølgelig ikke hva standardkoden er. Men enten det wagon skriver eller 1111. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 http://nds1.nokia.com/phones/files/guid ... _UG_no.pdf Kode: 0000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 Om passordet ikke er standard da? Hvordan kan man tilbakestille det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 prøv å dra ut strømpluggen fra hovedenheten. la den ligge av en halvtime eller mer. Kan også være at siden dette et gammelt sett så er det ikke kompatibelt med telefonen din hvis den er av nyere modell. Jeg har selv et Sony Ericsson BT sett som er ca. 5 år. Denne vil ikke holde på tilkoplingen med SE C902. Men funker eksemplarisk på f.eks. K800i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 kan dette hjelpe: The code is on the main control box of the kit. It is the last 4 digits on the number under the 2nd bar code. ie. if the number was 000004567. The code would be 4567. I had the same problem and that was how I got the code. (utdrag fra noe jeg fant på nett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå