sydenfareren Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Noen som vet om noe "Autofilt" å gjøre i nærheten av Firenze i Italia. Vet ikke om dette er rette plassen, men jeg prøver. Vi er 10 gutter i 34års alderen som skal på tur til Firenze av alle plasser (lenge leve demokratiet) Trenger noen forslag til ting å gjøre utenom å se på gamle kirker..... Åpen for alle slags forslag
316 Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 http://www.google.no/#hl=no&source=hp&b ... a0778cde39
NBCustom Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 er ikke så sykt fra firenze til modena, hvor ferrari-fabrikken ligger.. Firenze anbefales, flott der bortsett at ei som var med ble forsøkt ranet, men jeg reiv tyven og bakken og politiet kom ganske kjapt.
sydenfareren Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Skrevet Desember 29, 2010 Fant noe her. bare fortstt å sende inn tips, trenger ikke ha med ferrari å gjøre http://www.red-travel.com/uk/italia-in- ... ations.htm
winchester Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 er ikke så sykt fra firenze til modena, hvor ferrari-fabrikken ligger..Firenze anbefales, flott der bortsett at ei som var med ble forsøkt ranet, men jeg reiv tyven og bakken og politiet kom ganske kjapt. Reiv du både tyven, OG bakken? Teach me, master!
316 Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Wow, eneste jeg har sett rive opp asfalt før er ill tempo gigante i flåklypa.
Der Barockengel Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 er ikke så sykt fra firenze til modena, hvor ferrari-fabrikken ligger..Firenze anbefales, flott der bortsett at ei som var med ble forsøkt ranet, men jeg reiv tyven og bakken og politiet kom ganske kjapt. Reiv du både tyven, OG bakken? Teach me, master! Duh! Han rev tyven - og så kom bakken og politiet ganske kjapt.
NBCustom Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 lol, det som skjedde var at en lommetyv av en rumener reiv veska til seg, men så tok reiv jeg den tilbake, da henta han noen store steiner og begynte å kaste på oss, da løp jeg og reiv tak i han, han traff nesten faren min, så da såg jeg rødt.. så da endte han i bakken.
gica Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 Selv italiener her og Firenze er nydelig. Jævelig dyrt men fint. Kjenner ikke Firenze alt for godt, da jeg kommer fra Sicilia selv. En Italiensk kamerat av meg fikset opp leie Ferrarier for en dag, og dette var morro inntil vi ble stoppet av purken. (høy hastighet) Ellers kan jeg anbefalle deg å leie leilighet / hotell litt utenfor sentrum og dra dit gjerne når turist sesongen er over. (Betydelig mye å spare). Du har jo tross alt mange andre fine byer rundt Firenze som jeg absolutt kan anbefalle deg å besøke. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå