bmwkizn Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2010 Siste service var tatt for 10år siden, og etter det skal den bare ha gått 10.000km? Kjenner jeg tviler litt, selv om alt er mulig Men jævelig fin (og dyr) er den. DYR?? Har sett flere "vanlige" 628-635'er annonsert til høyere pris. Dette er mye mer sjeldent. Dette er jo et samlerobjekt i mye større grad enn en standard E24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 En av få biler jeg hadde likt å sitte i baksete på... Hehe, har du sett baksetet i en 6-serie? Utrolig fin bil iallefall! Tror jeg må ta meg en tur til uka å se nærmere på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 hehe, baksetene i E24'ene har svært dårlig beinplass så er ikke noe å sitte i på langtur om du er lang i beina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 skal du ha plass er e23 bilen, skal du ha en sportslig cruiser, så er e24 bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erneland Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Finns det fler B9:or (e24) i Norge? Är det någon som har sett detta exemplaret i verkligheten? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Finns det fler B9:or (e24) i Norge? Gikk tilfeldig forbi denne om tirsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Hmm. Det der er ikke noe måte å "lagre" en slik bil på. Skulle gjerne tatt vare på den isteden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Vet noen om den B9´n er til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Det der så jo veldig trist ut! Men sikkert et veldig bra prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå