Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Batterilampen har begynt å lyse/blinke. Kommer ofte etter en tids kjøring, men så går det av igejn. Batteriet er 1,5år gammelt.

Har ikke målt dynamo om det kanskje er den som ikke lader, eller om det er dårlig kontakt.

Noen andre som har vært borti dette som kan komme med tips?

Skrevet

Ville nok skjekket dynamoen om den lader skikkelig. Skal vel ligge på rundt 13,5- 14v, gjør vertfall det på min.

Skrevet

Min hade samme problem når jeg hade kjølevæske lekasje fra lufteskruen. Fikset lekasjen og sprøytet dynamoen med elektrik rens og tørket med trykkluft funker som skal mer enn halv år nå. Men kan være regulator/dynamo defekt eller brudd in i ledning som er ganske sjelden feil.

Skrevet

Får se om jeg får målt i kveld. Ved høyt turtal så forsvinner lyset, så jeg er redd det er dynamoen som må skiftes.

Skrevet

Var dynamoen som har tatt kvelden. Da er jeg 5244,- fattigere :cry:

Er jo greit å få det også med på salgsannonsen. Den listen begynner å bli lang nå :lol:

Skrevet

Kan hende at drivreimen tildynamoen er slitt/glatt og at den slurer:) i tillegg til ovenfor nevnte med børster og dynamo.

Skrevet
Den koster 2081,- fra Koed :)

Det stemmer. Men jeg kan ikke være uten bil i en uke. Så det var bare å få det gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...