mudbug Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 Er det vits å kutte hull på innerskjerm for å lede luft til bremser for vanlig E39??? Jeg ser at dette har gjort på M5 for å kjøle bremsene.
Olelink Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 Ja og nei. Bruker du bilen til å dra tunge tilhengere osv ofte ? Da kan du spare klossene litt, men om du ikke plages med for varme bremser så er det jo en grunn til at du ikke allerede har dette levert fra fabrikk. BMW har jo stort sett vært flinke med dimensjonering av bremser
Otis Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 Det er allerede slike hull på min bil, vil anta at dette gjelder facelift utgavene da?
Tore_S Skrevet Desember 31, 2010 Skrevet Desember 31, 2010 På min 2003mod 530da var det også slike hull, med kanaler som ledet luft til bremsene... Mulig det var slik fordi det var full m pakke på bilen??
mudbug Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Skrevet Januar 1, 2011 Da jeg byttet til M-fangen på min E39 520, var det også kanal som leder luft til bremser. Men innerskjer hadde ikke hull i. Men jeg synes at det er bedre med kjøling på bremser.
Tom K Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 Min 523ia 98 mod har original lufting til bremsene, dette trodde jeg alle BMW hadde,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå