Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sitter og ser litt på Ssangyong Rexton RX270 fra 05/06 og lurer på om det er noen av dere her inne som vet noe om disse bilene? evt svakheter osv!

Takker for alle svar:)

Mvh

kleven

Skrevet

Er vel mercemotor i disse mener jeg, så den skal være rimelig holdbar.

En tidligere kollega har en slik og han er veldig fornøyd med den, skal vist være driftsikker.

Utseende er en helt annen sak da.. :P

Skrevet
Er vel mercemotor i disse mener jeg, så den skal være rimelig holdbar.

En tidligere kollega har en slik og han er veldig fornøyd med den, skal vist være driftsikker.

Utseende er en helt annen sak da.. :P

Drivverk og deler av understell er og tysk....

Litt slapp på elektronikken men ellers greie biler.

Skrevet
Hør på navnet. Det sier sitt.

Man kjøper ikke en "Kina" atv bare pga det er "Honda" motor i den..

I dette tilfellet er det Mercedes som leverer motoren;)

Tror hele bilen er basert på den første M-klassen..(W163?)

Ellers vet jeg ikke stort, men tror kanskje jeg heller hadde kjøpt en 10år gammel mercedes Ml270cdi..

Skrevet

Stemmer at det er Mercedes-deler ja. Motor, girkasse og drivverk stammer fra første generasjon ML. Altså rimelig gammel teknologi dyttet inn i ett nyere karosseri.

Er ikke noe dårlig kjøp, tror jeg...

Skrevet

Du kan jo lese denne testen av "toppmodellen" RX290 2002 mod, det eneste positive det nevnes ved bilen er;

Er det noe positivt å si om Rexton?

Noen begynner kanskje å lure på det. Det er det. Eksteriørdesignet er i en klasse som få kan vise maken til. Det er det vi liker aller best ved bilen og Rexton får i høy grad oppmerksomheten den fortjener ute i trafikken.

Skrevet
Hør på navnet. Det sier sitt.

Man kjøper ikke en "Kina" atv bare pga det er "Honda" motor i den..

I dette tilfellet er det Mercedes som leverer motoren;)

Tror hele bilen er basert på den første M-klassen..(W163?)

Ellers vet jeg ikke stort, men tror kanskje jeg heller hadde kjøpt en 10år gammel mercedes Ml270cdi..

Tok atv og Honda som eksempel. Iom at mercedes ikke leverer 150ccm atv motorer - meg bekjent hvertfall.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...