Øyvind L. Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Må ha nye dempere å fjører på vinter bilen(helårs bilen) og da blir det like godt et senkesett. Er i tvil om jeg skal senke den 60/40 eller 40/15. Kan noen legge ut bilder av en E36 SEDAN som er senket 60/40 og 40/15. Lure på på hvor lave den egentlig blir. Spesielt bilder av 60/40 senking.. Skal ikke han noe justerbart dritt da disse billige justerbare er møkk å kjøre med. Jeg skal bare ha et billig vanlig senkesett på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Dårlig med bilder, men det du vil ha er bilstein b10 (60/40mm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Men hvor mye koster det med gode fjører.. Hadde ikke tenkt å gidde å betale 8-10 tusen for understellet. Brems.no har H&R Cupkit til rundt 5500kr.. De senker enten 60/40 eller 40/15. Siden det er en helårsbil så var jeg bare noe i tvil om 60/40 blir for mye senking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Bilen min med supersport 60/40 senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Se der ja... Hmm, den blir så lav ja.. Ble i tvil nå. Ingen som har bilder av en som er senket 40/15? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Blir sikkert enda lavere hvis man setter på 17", og lavprofil. da jeg har 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Jeg syntes at Bilstein sine fjærer/dempere ikke senker like mye som f.eks Supersport.. Min bror sin coupe som er senket 40/30 med supersport fjærer og dempere er like lav som min var med 60/40 bilstein.. Bilstein b10 koster ca 4500kr(veil.) hos Gsbildeler..Supersport koster ca 3800kr.. Bilstein er vel verdt de ekstra kronene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 hvorfor ikke koste på det viktigste på bilen litt ekstra? ræva fjører og dempere er jo dødens å kjøre med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Blir sikkert enda lavere hvis man setter på 17", og lavprofil. da jeg har 19" Jeg har 17" M3 felger til sommerfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 hvorfor ikke koste på det viktigste på bilen litt ekstra? ræva fjører og dempere er jo dødens å kjøre med... Fordi det er en 316i som kjøres frem og tilbake til jobb med. Et senkesett til 5-6000kr er tryggere å kjøre med enn de stein harde justerbare understellene mange kjøre rundt med. Det er dødens å kjøre med. Et H&R Cupkit er bedre enn originale fjører og dempere det er garantert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Jeg hadde B10 og 17" M3 cab felger. (forged doublespoke II) Med 5 voksne i bilen og 235/40-17 rundbaut så subbet det ikke noe som helst over ganske ganske "høye" fartshumper.. Jeg vet iallefall hva jeg hadde kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Jeg hadde B10 og 17" M3 cab felger. (forged doublespoke II)Med 5 voksne i bilen og 235/40-17 rundbaut så subbet det ikke noe som helst over ganske ganske "høye" fartshumper.. Jeg vet iallefall hva jeg hadde kjøpt! Jeg vet også hva jeg EGENTLIG ville kjøpt, men det er ikke aktuelt her siden det er prisen som bestemer her. Senkesette skal ikke koster mere enn 6000kr, ferdig med det. Tror det blir 40/15 senking. Synes den 60/40 senkingen er litt for lav. Spesielt når det er vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 jo men B10 koster jo 4500kr? Anyway..40/15 er nok kanskje det beste kompromisset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 jo men B10 koster jo 4500kr?Anyway..40/15 er nok kanskje det beste kompromisset! Men ser nå at på brems.no selger de H&R CupKit 60/40 til 2845,-!! Det er jo fryktelig billig. Den Bilstein B10 er jo inkl fjører og da er jo den prisen bra... Hmm. Dette ble jo plutselig et problem!! Pokker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Åja...det kunne kanskje misforståes litt ja! Bilstein B6-B8 etc er jo bare dempere uten fjærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå