Gå til innhold

Sooo Wrong! Min Volvo kryss BMW :D

Share

Anbefalte innlegg

Fint når du blir stoppa, og ser at det er en BMW motor under der :lol:

Ble faktisk stoppa rett før nyttår, med blålys å alt... Di synest bilen ikke var i stand til å kjøre på veien :lol: Men det var fordi jeg mangla det ene baklyset og skjeve felger :mrgreen: Fiksa nuh. Hehehe

Hehe, artig. Hvordan går den i forhold til andre turbo-Volvoer? Sleng opp en film om den er kjørbar a! :)

Kan se om jeg får det til her, hadde turbo-rødblokk i den før, men går mye bedre nå. Virker friskere 8)

litt of topic, menne kunne du forklare kordan du fikk det over og ka du brukte og sånn?

har tenkt og hive en m50b25 motor i sierran min, men vet ikkje ka eg skal hive over og ka eg skal ha, har ikkje så mye peiling selv desverre.

og, den volvoen gledde bmw sekser :D

Hehe, blir en lang liste... Men kan bjynne med "E34 Ledningsnett M50" Og E36 bunnpanne, men vil tro E34 passer bedre der og... Brukte 325 Girkasse E36. Bmw Prinsipp Giroverføring...

så lenge det er den veien så får det gå;), hadde vært mer fy med volvomotor i bimmern syns jeg! hehe

HELT ENIG! Tommelen opp! Hehe :D

Sjå her ja!! :)

Legg ut prosjekt tråd på volvo forum du ;)

Tipper jeg får skjikkelig Refs der ja. Hehehe :mrgreen:

Det ble jaggu en del mer kommentarer i denne posten enn jeg trodde, hehe. Bra gutter fortsett :P

Er det noen som vil ha et ombygg, så gi meg en lyd, fikser det meste. Selv de enkleste ting som å bytte toppakning. Holder til rett utenfor Stavanger. Så skrik PM meg for en teknisk prat, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en hissig volvo turbo hadde vært mye bedre, men artig med noe annerledes:)

Får ikke en hissig turbo-volvo :lol: Drar jo kun mellom 2500- maks 4000omdr :mrgreen: Hehehe :P

Hehe, de er jaggu daue etter 4000 omdr ja, min gamle b230ft var ganske sprek med 0.9bar og chip. Er liksom "220hk kit" i følge mange, liten tro selv, men tror en m50 holder meget bra følge gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en hissig volvo turbo hadde vært mye bedre, men artig med noe annerledes:)

Får ikke en hissig turbo-volvo :lol: Drar jo kun mellom 2500- maks 4000omdr :mrgreen: Hehehe :P

det er fordi du ikke bruker penger på motoren det, kan hente 1200hk om du vil ut av ei rødblokk, da drar det vel nokså bra etter 4000 også, det begynner å dra da faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...