Snake____1 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Fint når du blir stoppa, og ser at det er en BMW motor under der Ble faktisk stoppa rett før nyttår, med blålys å alt... Di synest bilen ikke var i stand til å kjøre på veien Men det var fordi jeg mangla det ene baklyset og skjeve felger Fiksa nuh. Hehehe Hehe, artig. Hvordan går den i forhold til andre turbo-Volvoer? Sleng opp en film om den er kjørbar a! Kan se om jeg får det til her, hadde turbo-rødblokk i den før, men går mye bedre nå. Virker friskere litt of topic, menne kunne du forklare kordan du fikk det over og ka du brukte og sånn?har tenkt og hive en m50b25 motor i sierran min, men vet ikkje ka eg skal hive over og ka eg skal ha, har ikkje så mye peiling selv desverre. og, den volvoen gledde bmw sekser Hehe, blir en lang liste... Men kan bjynne med "E34 Ledningsnett M50" Og E36 bunnpanne, men vil tro E34 passer bedre der og... Brukte 325 Girkasse E36. Bmw Prinsipp Giroverføring... så lenge det er den veien så får det gå, hadde vært mer fy med volvomotor i bimmern syns jeg! hehe HELT ENIG! Tommelen opp! Hehe Sjå her ja!! Legg ut prosjekt tråd på volvo forum du Tipper jeg får skjikkelig Refs der ja. Hehehe Det ble jaggu en del mer kommentarer i denne posten enn jeg trodde, hehe. Bra gutter fortsett Er det noen som vil ha et ombygg, så gi meg en lyd, fikser det meste. Selv de enkleste ting som å bytte toppakning. Holder til rett utenfor Stavanger. Så skrik PM meg for en teknisk prat, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 hadde vert bedre om du satte den i Compacen min hehe! Du fikk tilbudet om å kjøpe den You crazy shit... ! Hva? Noen måtte gjøre det her i norge og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 tusen takk for svar skrik ut vist noen av dere vet om en m50b25 maskina til salgs:) og ja, få ut en film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Godt noen gjør noe for å forbedre volvoene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 en hissig volvo turbo hadde vært mye bedre, men artig med noe annerledes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 en hissig volvo turbo hadde vært mye bedre, men artig med noe annerledes:) Får ikke en hissig turbo-volvo Drar jo kun mellom 2500- maks 4000omdr Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 en hissig volvo turbo hadde vært mye bedre, men artig med noe annerledes:) Får ikke en hissig turbo-volvo Drar jo kun mellom 2500- maks 4000omdr Hehehe Hehe, de er jaggu daue etter 4000 omdr ja, min gamle b230ft var ganske sprek med 0.9bar og chip. Er liksom "220hk kit" i følge mange, liten tro selv, men tror en m50 holder meget bra følge gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 en hissig volvo turbo hadde vært mye bedre, men artig med noe annerledes:) Får ikke en hissig turbo-volvo Drar jo kun mellom 2500- maks 4000omdr Hehehe det er fordi du ikke bruker penger på motoren det, kan hente 1200hk om du vil ut av ei rødblokk, da drar det vel nokså bra etter 4000 også, det begynner å dra da faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Nei det drar ikke da vettu Justern, det bare spinner det..!! Hvis jeg hadde hatt valget mellom og trimme en m50b23 eller rødblokk, hadde valget vært lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Hvor i all verden får dere B23 fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Hvor vi i allverden for det ifra?! står i signaturen hans, og da regner jeg med at det er en M50b23, altså 323 motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 M50B23 finnes ikke. Motoren som står i 323/523 er M52B25. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Det der er faktisk en m50motor.. åja m50b23 finnes!! hvor har du alt dette du sier ifra?!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Ja, ser at det er en M50 motor. Men noen M50B23 finnes nok ikke. Det finnes en M50B24, men tror nok ikke den har finni veien helt hit, den ble kun produsert for Thailand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Det er en noe modifisert M50B20 om ikke eg husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå