ZhilleN Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 Hallo! Har lenge hatt lyst til og importere et meget pent eksemplar av en E30 Mtech2 helst. Grunnen til dette, er at jeg vil ha dette som et samleobjekt, og brukes noe om sommeren, treff o.l Håper noen her inne kan dette med import av bil, og driver med dette, håper på stor hjelp og få norske skilter på bilen også, hadde vært utrolig bra! Mvh Sindre.
mAZE Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 Jeg ville valgt Erik William M Knudsen, han hentet opp bilen min og meget godt fornøyd med han. Og det er forøvrig ikke bare bare å finne ett flott eksemplar av en mtech2 lenger dessverre. (eller bra for oss som har det allerede).
ZhilleN Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Skrevet Januar 1, 2011 Jeg ville valgt Erik William M Knudsen, han hentet opp bilen min og meget godt fornøyd med han.Og det er forøvrig ikke bare bare å finne ett flott eksemplar av en mtech2 lenger dessverre. (eller bra for oss som har det allerede). Er han på froumet her? Ja, det er ikke lett og finne et pent eksemplar av en mtech2 lenger, dem vokser ikke på trær akkurat..
m-alpin Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 Jeg ville valgt Erik William M Knudsen, han hentet opp bilen min og meget godt fornøyd med han.Og det er forøvrig ikke bare bare å finne ett flott eksemplar av en mtech2 lenger dessverre. (eller bra for oss som har det allerede). Han hentet min og,seriøst å alt av papirer
Jørgen Lie Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 gaasen her inne driver med import! Var i kontakt med han da jeg skulle handle E91. Veldig hyggelig fyr som ringe med en gang han fant noe som kunne være for meg. Seriøs fyr som fikser alt du måtte behøve for importering av bil, samt en del kontakter i BMW-miljøet nede i Tyskland !
OLEZZ Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Hvorfor ikke bare hente selv? Det er da ikke noe hokkus pokkus å hente selv. Så du slipper å betale en annen for det.
ZhilleN Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Grunnen er at jeg slipper mye stress, hvis det er noen her inne som har erfaring med og importere, så er jo ikke dette noe problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå