Lars-Nord Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Nå er dagen kommet. Er min bil veteranbil fra i dag eller må jeg vente til 15.07.2011 for å ta den inn uten å betale meg ennå blakkere enn det jeg er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 det er ifra 1.1 det året bilen er reg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Det vil si? Teller jeg galt eller det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 om bilen er 81 mod er det idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Det gjør jo ingenting. Skål til deg. ER DU HUNDRE PROSENT SIKKER PÅ DETTE? ELLER 323 PROSENT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 det er ifra 1.1 det året bilen er reg.. For å være veldig nøyaktig: Fra 1. januar i det året du kan dokumentere at bilen første gang ble registrert et eller annet sted i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Den er registret 15.07.1981 Drekki litt men vil være 323% sikker før jeg tropper opp på biltilsynet og de andre kontorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Bare 3 år til min er veteran også nå, jippi. Gratulerer med veteranstatus, Lars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 En liten digresjon, men om jeg vil importere en veteranbil så trenger jeg kun å betale 25% mva på kjøpesummen pluss 3447kr i avgifter? Føler at poenget med å fikse opp en rusten bil som utelukkende har blitt kjørt på vestlandet ble litt mindre nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Ja den ser jo gammel og sliten ut den. Litt anderledes med han som har nøkklene til de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 En liten digresjon, men om jeg vil importere en veteranbil så trenger jeg kun å betale 25% mva på kjøpesummen pluss 3447kr i avgifter? Føler at poenget med å fikse opp en rusten bil som utelukkende har blitt kjørt på vestlandet ble litt mindre nå.. Pluss 1300 i vrakpant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Nå blir det hvite skilter på 323'n din. Slipper nå å hente prøveskilter for hvert ett treff du skal på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Blir billigere å reise rundt å hente pokaler fra nå av Vi treffes nok på noen treff rundt om. Dette er bedre enn å vinne i lotto..... Nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Gratulerer! Siden den er veteran kan du også skaffe tidsriktige skilter (slik at du slipper de grusomme plastikkskiltene med blått felt på). Du har forøvrig en av de ypperste bilene på forumet... Jeg blir bare mer og mer motivert for å kjøpe E21. Men den må nesten være mindre strøken enn din slik at jeg i det hele tatt tør kjøre den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 Gratulerer! Siden den er veteran kan du også skaffe tidsriktige skilter (slik at du slipper de grusomme plastikkskiltene med blått felt på). Du har forøvrig en av de ypperste bilene på forumet... Jeg blir bare mer og mer motivert for å kjøpe E21. Men den må nesten være mindre strøken enn din slik at jeg i det hele tatt tør kjøre den. Er ikke noe problem å finne en som er i dårligere stand enn denne. Kan gjøres i blinde på lang avstand Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå