Gustav C. Skrevet Januar 1, 2011 Skrevet Januar 1, 2011 Hei! Har en kompis som har et komplett M-tech understell til E46 liggende. Det har gått ca 30.000 km og er så godt som strøkent.. Hva tror dere det er verdt og er noen interessert?
Lars89 Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Betalte 1000,- for m-tech fjørbein m/fjører og dempere/fjører bak for 1/2 år siden, men det hadde gått endel lengre enn dette. Hvor gammelt er det? 1500-2000 burde nok være mulig hvis det ser bra ut.
Superbeetle Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Selve fjærbeina og fjærene er nok ikke så mye verdt, siden man kan få nye "oppgraderte" understellsdeler for en billig penge(<5000kr) Eneste jeg hadde vært interessert i var stabstagene, om de er tykkere enn org. Men disse er ikke så mye verdt de heller.. 10-1200kr for begge to?
Gustav C. Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 De ser helt strøkne ut, men de de begynner å bli gamle nå da.. De har hvert varmt lagret på en fabrikk hel tiden.. Uansett, takk for svar og jeg skal ta det med meg videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå