stianpej Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 ok,mulig de er samme baterier som på e28 da eller? jeg fikk med noen beige dørk tepper men mangler store deler av de,som midt konsoll og noen teppe deler så jeg kan vere interisert:)
stianpej Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 Printkortene bakpå speedometeret bruker å bli dårlig på disse bilene hvis de har stått mye ute og/eller at det har vært mye fuktighet i bilen. Anbefaler å kikke litt på det, måle om det er brudd på noen kretser osv.Gratulerer med ny bil, håper du får den i stand igjen. Hvor langt er du villig til å gå for å gjøre bil av dette her? takk for de:) den er eu godkjent litt over et år til,jeg har tenkt og bøte litt her og der å ta en del rust,og lakke den oppjen. synst de var for masse bil igjenn her til at den kan bli spiker,den fortjener mange år til på veiene.. men helt uber strøken tror jeg ikke den blir i mitt eie siden jeg har et e28 prosjekt som jeg har jobbet med siden år 2003 å eiger 2 båter også. Uansett,skal gjøre de jeg kan for og redde denne klassikeren:)
Lapin Kulta Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Flott bil Stå på, ingenting er som en gammel klassiker!
///MoePower Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Du kan jo prøve og lodde på noen nye batterier i instumentet, de bruker og løse noen problemer. Hvor får man tak i slike batterier? Har planer om å bytte dem selv i håp om at mitt speedometer også skal bli litt mer oppegående..
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Jeg lodet bare inn to oppladbare AA batterier
stianpej Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 takk for nyttige opplysninger Mvh. Stian Pettersen
HagenJR Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Gått å se at det er flere e23 prosjekt Så ikke ut til å være et så dårlig utgangspunkt, stå på blir spennende å se fortsettelsen
stianpej Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 de er et spennende prosjekt iallefall,driver og vurderer og bytte farge på den,såg en m3 på gs butikken i bud som var en slags ``gun metal`` farge,litt matt gråfarge. ble veldi fristet på en lignende farge,som ikke er så veldi mange av:)
stianpej Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 tenkte jeg skulle oppdatere litt etter et alt for langt opphold. nå har jeg fått fikset de aller meste av el feilene,står igjenn med manglende temratur måler men de er sikkert bare føleren på motoren. driver også å tilpasser e34 m5 fangere på den,og emner på å sveise rust i kanal og innerskjerm. jobber også med å finne 2 brukte frammskjermer som er i ok stand her er et nytt bilde av den,før den nå en av dagene blir begjynt nedpussing å rust sveising på,der etter blir de lakk med ny farge:)
pacemaker Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Great bil.Har nyss köpt en e23 735 85a.Vad var det för fel på speedometret?Hur renoverade du den?
Tzunami Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 de er et spennende prosjekt iallefall,driver og vurderer og bytte farge på den,såg en m3 på gs butikken i bud som var en slags ``gun metal`` farge,litt matt gråfarge. ble veldi fristet på en lignende farge,som ikke er så veldi mange av:) "M3"en til Morgan det? eller 320d'en som det egentlig er frozen gray er iallefall en helt fantastisk farge!
///MoePower Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 driver også å tilpasser e34 m5 fangere på den Akkurat dette "prosjektet" har jeg ikke helt troen på... Har du bilder av hvordan det blir seendes ut? Ser det ikke helt for meg på en gammel E23.
Tzunami Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Heldigvis e34 og ikke e39 som mange setter på.. Hadde vært kult å se bilder av hvordan det blir!
e12535i Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 Batterier fåes i hobbyforretninger som driver med radiostyrte båter/biler/fly oll. Ta med de gamle, så ordner de nye til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå