Evenol Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Skrevet Januar 22, 2011 har kommet med bud, men ønsker bilder! Har tatt bilder, kan legge de ut når jeg er hjemme fra jobb imorgen tidlig. Er vel ikke så mye å se på, men skal legge ut!
Nytern Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Jeg vil vite hva dekkene heter så jeg kan sjekke testdatabaser.. Får jeg vite det får du ett bud. Edit: Ser du ikke har tid til å styre med frakt, da utgår det vel
Evenol Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 Sende dekka er ikke aktuelt, dessverre.
Nytern Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Den er grei, men du burde i det minste oppgi dekkmerke.. Forøvrig er det ikke så utrolig hardt å sende dekk, sende som 2 kolli funker som snus.. Men for all del, du får bumpe tråden helt til noen som faktisk bor i nærheten av deg er interessert i å kjøpe dekk av uspesifisert fabrikat..
Evenol Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 Den er grei, men du burde i det minste oppgi dekkmerke..Forøvrig er det ikke så utrolig hardt å sende dekk, sende som 2 kolli funker som snus.. Men for all del, du får bumpe tråden helt til noen som faktisk bor i nærheten av deg er interessert i å kjøpe dekk av uspesifisert fabrikat.. Jeg finner ikke noe dekkmerke på dekka, det står bare "Winter Tyres" også typiske snømerker som det sitter på Continental dekk. Mer enn dette vet jeg ikke, dessverre. Jeg bryr meg fletta lite om det "funker som snus" å sende dekk som 2 kolli, egentlig. Jeg liker ikke å sende så store ting, da jeg ikke har mulighet til å pakke de inn i noe. Jeg har ikke mulighet til å styre med å levere de på noe godsterminal heller. Da får jeg heller bare vente til noen her i nærheten tar dekka, sist jeg sjekka så bor det flere her i området enn det gjør i Hedmark. Dekka er ihvertfall vanvittig gode å kjøre på, blir de ikke solgt så lar jeg de ligge til neste vinter og bruker de på E34'n. Er du interessert så gir du meg et seriøst bud, + frakt samt at du evt. forteller meg hvordan vi kan gjøre det med sending, da jeg ikke er helt stødig på det temaet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå