Gå til innhold

E36 M3 1993


 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte eg skulle legge ut bilder av M3en min, ein orginal M3, med berre 1390000 på telleren. Kjøpte den og hadde skilter på i ei veke, før eg parkerte den for vinteren:)

Veit at noken antagligt ikkje liker frontlyktene som er der, men synst sjøl dei passer, og har uansett dei orginale liggende. Ellers er det litt kjekke oppgraderiner på den, slik som Brembo bremser foran, Fk justerbart senkesett( er usikker på om det er justerbart på stivhet, skal finne ut av det når den kjem fram frå dvale) shortshift, tårnstag foran og bak, polyforinger rundt om, bakrutesenker. Er og komplett effektanlegg på den, så her er det skikklig gromlyd:)

Planen når eg tar den fram igjen er og ta av fronten og lakkere den på nytt igjen. Dette på grunn av masse steinsprut. Har og bestilt rieger lippa til fangeren som skal på:)

Så er spørsmålet om eg skal ha svarte ruter? Har sjøl voldsomt lyst på det, men er skeptisk på om bilen plutsligt kan få litt kebabtralle still over seg, og det ville vore gale. Så ka trur folket om det?

jnsetzmj8waxu65d4e63.jpg

mocg7ks620wc7lfxcl8p.jpg

fa188s25raat18tovmwe.jpg

td5u9h4c5rvnpa0rph7f.jpg

qsrapkdsi45zuzvkfdd0.jpg

Endret av steine1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulera meg grombil, må få sitta på en tur når det vårast.

Heilt svarte ruter tviler eg sterkt på blir fint, spander på deg RIIS bilglass toning isåfall, heilt lyst, så kan du fremdeles se ut av bilen på normalt vis og når det er mørkt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene synst eg sjøl passer bilen godt, så har ikkje voldsome planer om å bytte dei ut...

Med tanke på rutene så var det Riis eg tenkte på ja, få dei tona i ein passlig mørkhet:P

Prøvetur kan sikkert ordnast ja:) Får du grombilen din klar til sommar sesongen du då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! Men felgene var ikke allverden! finere med org m3!

De lyktene er vel sånt onepieceræl? Om du ser på tettingen mellom blinklys og skjerm så ser du jo også at det er de samme lyktene til sedan og coupe, bare med litt tykkere list.. :roll:

Men, jeg trøster meg med at du en gang kommer til å bytte tilbake og lure på hvorfor du i det hele tatt kjørte rundt med de der :wink: (bare vent, det vil skje)

Eller så får vi bare fortsette å komme med argumenter! F.eks at om du sammenligner med en annen bil med angeleyes.. gjerne orginale til E39 eller ettermonterte på E36/E46 så ser du deres ringer er litt større og ser "riktig" ut, mens de du har er mye mindre og ser jalla ut..

Eller om studerer linsen i en org bosch lykt og sammenligner den med den kjipe plast-krommen som er inni dine...

E36 med 35% film på alle sideruter:

6.jpg

5.jpg

Syntes det er helt perfekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikkje om du huske den svarte a3'en så gjekk her før elle den grå s3'en som samme mann hadde før, begge dei hadde RIIS og det såg jo kanon bra ut, såg orginalt ut..

Ja skal jobba på for å få det til, mulig eg skal 2mnd vekk på reisejobb nå i vår så eg må kjøra på litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...