Riviera Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Hei Har en e30 hardtopp for salg. Skinnet er skrellet av for at dn skal lakkeres. Det gjenstår å pusse den ned og lakkeres. Min tanke var å lakke den blank svart, da det er stilig uansett bilens farge. Har sett dette på hvir bil, sort bil og på calypso rød, som min bil var. Denne får du billig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 HeiHar en e30 hardtopp for salg. Skinnet er skrellet av for at dn skal lakkeres. Det gjenstår å pusse den ned og lakkeres. Min tanke var å lakke den blank svart, da det er stilig uansett bilens farge. Har sett dette på hvir bil, sort bil og på calypso rød, som min bil var. Denne får du billig nå billig vil si ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddy93 Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Kan den sendes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddextra Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Kolles pris e det snakk om og har du bilder av den??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
romeo_gtr Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Da er hardtoppen solgt til meg etter en avtale med selgeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Som romeo_gtr skriver, så er den solgt til han. Beklager jeg ikke har svart dere andre før, men har vært litt av nettet i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå