Gå til innhold

Kjøp av ny M3 :D

jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

denne tråden har ført til mange hjelpende henvendelser på PM, samt gode tips her under tråden. Takker for det :)

Nå mangler det bare en som kan hjelpe meg med å kjøp min nåværende bil ;)

Har fått hjelp fra ellingsen.. Han har sett ut et RÅSKINN av en e92 m3 som står i Tyskland.

Jeg sikler meg i hjel på den... Ber til høyere makter annenhvert minutt om at min skal bli solgt omgående :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips til andre. Kjøp med/etterinstaller et slikt ratt. For meg og sikkert mange andre, så er dette en rå detalj på lik linje som carbontak.

Det kan jeg skrive under på ;) Men pga. prisen så er det nok veldig mange som skygger unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Med respekt å melde for millhouse. en 335 blir aldri en M3. hadde jeg kjøpt førstnevnte hadde ikke en dag gått forbi uten at jeg tenkte " faen at jeg ikke kjøpte M3".. :P

De alle fleste med en normalt fungerene hjerne hadde det!! Mitt alternativ var å kjøpe en ok m3 uten garanti for mer en det jeg måtte ut med for en nesten helt ny 335 med alt utstyr. Med tanke på garanti var jeg ikke i tvil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du prøvd en E92 m3 da? hadde vært morsomt med litt personlige erfaringer

Ja jeg har faktisk prøvd m3 også. Er vel nå jeg skal si at det er en drittbil og en 335 er mye bedre!!! Skal ikke gjøre det.

Jeg kjørte BMW Norge sin bil 1 uke før den ble lansert. Jobben hadde ca 12 mnd før det krasjet en m5 touring for 600 000 kr så sjefen sa rett ut at han kom til å drepe meg hvis jeg gjorde noe galt. Testet den litt, men langt innenfor grensene. Har desverre ikke noe grunnlag for å sammenligne de, men rett skal være rett. En m3 er en bedre bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke flust med e92m3 og hvertfall ikke av de som er til salgs. Et spurte i tilfelle-man vet jo aldri;).

Verksmesteren på Stenshagen avd Skøyen har en lysgul E92 M3 med EDC og carbontak,

denne har ESS kompressor på seg, går som f***!!! :D

Så er jo bare å ta seg en tur innom så får du sikkert sitte på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke flust med e92m3 og hvertfall ikke av de som er til salgs. Et spurte i tilfelle-man vet jo aldri;).

Verksmesteren på Stenshagen avd Skøyen har en lysgul E92 M3 med EDC og carbontak,

Ikke for å være frekk, men er du spinnvill???? Tror du Terje lar noen sitte på med den bilen? Den er nå gått ca 60-70 mil. Har ikke vært ute når det regner eller har vært snø. Dvs den har vært en gang i Halden området for noe instalering og da var det litt snø i luften. Bilen er ikke mappet enda og har nepper vært over 3000 rpm.

Jeg fikk "låne" den bilen til lanseringen av den nye 5 serien. Han var da litt skuffet etterpå fordi det var noen fettmerker på taket.

Mannen er gal og elsker gule leketøy. Står litt forskjellig i garasjen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk, men er du spinnvill???? Tror du Terje lar noen sitte på med den bilen? Den er nå gått ca 60-70 mil. Har ikke vært ute når det regner eller har vært snø. Dvs den har vært en gang i Halden området for noe instalering og da var det litt snø i luften. Bilen er ikke mappet enda og har nepper vært over 3000 rpm.

Jeg fikk "låne" den bilen til lanseringen av den nye 5 serien. Han var da litt skuffet etterpå fordi det var noen fettmerker på taket.

Mannen er gal og elsker gule leketøy. Står litt forskjellig i garasjen hans.

Hehe, er fullt klar over at Terje ikke låner bort M3'en til noen :wink:

Og vet at han har litt av hvert ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel litt forskjell på å låne bort bilen og la noen sitte i passasjersetet rundt kvartalet men...

både ja og jo, når det gjelder han!

Uansett så er det ikke vits å sitte på med han nå. Den kjøres ikke på vintern og han kjørere veldig rolig til vanlig. Ikke den typiske m3 kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...