kalleberg Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Hei! Når jeg parkerte i forigårs var alt bra bed bilen, og i går begynnte batterilampa å lyse mens jeg kjørte, og tilslutt lyste varsel for abs og strøm til gearkassa og bilen stoppet midt på E-18. Fikk "ladet" batteriet med startkabler fra en annen bil og kjørt hjem. I dag lyser ikke batterilampa når jeg skrur på tenningen, men den lyser svakt når jeg starter opp og motoren går. Kan det være gåen dynamo? hvor lang tid tar det å bytte det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalleberg Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Tipper det er dynamoen din ja:) holder vel å bare bytte børstene, men noen plasser får du jo pant av den gammle når du kjøper ny sparer jo litt på det og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Tar ikke lang tid å bytte, men boltene sitter noe inni helvetes godt fast, gjorde i hvertfall på min tar vel 1 time ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Samme skjedde meg, var bare å bytte børster. 200 kr og litt skruing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalleberg Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 ok. Noen som vet om dynamoen i en E30 320i fra 86 passer i E36 320iA fra 91? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Du kan sjekke på realoem.com og se om delenr er samme for de to modellene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå