NBCustom Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel. ... d=10028759 Flott! får håpe trenden fortsetter så man kan bli kvitt kamikazepilotene... vil ikke at en eller annen uheldig bilist skal meie ned noen av verstingene.
Jørgen Lie Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Kanskje diskusjonen her inne i fjor satte spor
bmwkizn Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Tror ikke vi skal gå inn på den igjen nei Men uansett flott at det er mindre av de på vegen pga sikkerhet.
wicky124 Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 hahaha jeg tror mange hatet meg litt mer pga mine innlegg der
bmwkizn Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 hahaha jeg tror mange hatet meg litt mer pga mine innlegg der Da er vi nok to
wicky124 Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 hmm...tror vi skal avslutte syklisthat greia nå...hmm...
Fredrik 90 Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 hahaha jeg tror mange hatet meg litt mer pga mine innlegg der Da er vi nok to Tre er vi nok da! Var mange som blei sure på meg da ja
NBCustom Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 når kommer syklistene inn på banen, disse som diskuterte i den andre tråden.. vil gjerne høre dems synspunkter på dette
winchester Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 hahaha jeg tror mange hatet meg litt mer pga mine innlegg der Da er vi nok to Tre er vi nok da! Var mange som blei sure på meg da ja Da er vi fire, jeg var ett av de første hatsobjektene, haha. Bra de holder seg unna, er jo bare ett stort irritasjonsmoment på to hjul.
Hawkon88 Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 jeg har hørt en del på radioen i dag, og denne saken 3-4ganger.. Rart at ingen har nevnt bilister som lager kvalm som en grunn for nedgangen?
EirikL Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Rimelig tamt å lage to tråder om det som egentlig er akkurat samme tema
NBCustom Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 nei, dette handler om nedgangen i antallet, ikke om at de er et frustrasjonsmoment, er bare å droppe å lese om du har problemer med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå