Dekkbrenneren Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Heisann, har en kardang liggende som skal vekk, er pusset ned og malt. Er kjørt 175000. Er fra en 325 e36 coupe 94 modell... Ingen ulyder! Men det jeg er usikker på er om det er med 25% brems eller ikke, men troooor det er det. Men noen som kan si meg hvor det står?? Men noe av olja rant ut, så ville tatt oljeskift med det samma... Ring, sms, pm, 47285882
Kennethe34 Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Kan du sjekke opp om det er sperre? Om du er usikker på hvordan du sjekker det så: hold igjen den ene medbringeren mens du roterer den andre. Om du ikke klarer å holde igjen medbringeren og den roterer samme vei som den du dreier på så er det brems. Og en evt c.a pris om det skulle vise seg å være brems på den?
Dekkbrenneren Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 Skal skjekke imåren, onsdag. Den ligger på jobben. Hva ligger de på i pris da? Er jeg optimist om jeg sier 4 lapper?
///Naitsirk Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 4 lapper er normal pris det...om den har sperre seff
Dekkbrenneren Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 hmmm :/ tror ikke det er brems på allikevel :S Jeg holdt igjen på en side og vrei på den andre, så var ikke noe problem å holde igjen liksom... Men trodde det bare skulle være umuli å holde ijen om det var 100% sperr? er vel lameller som styrer det trodde jeg...
///Naitsirk Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Nei, du klarer ikke å holde igjen ene siden om du har 25% brems heller...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 okai, noen som vil kjøpe denne fordeom??
Dekkbrenneren Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Skrevet Januar 7, 2011 skal se hva jeg får til pm meg ang adr osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå