atlee Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Er intressert i frontfanger,hvis den selges løst.
Clerion Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Er veldig intr i å se bilder av dette. Og som skrevet intr i å bytte i stæsjet mitt Hva slags farge på setene?
Melkvik Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Gamle bilen til en kompis av meg dette, hva er planer for denne bilen nå da? håper du ikke skal hugge den:/ Er nå ett meget pent m-tech interiør i den hvis noen skulle lure på det....
520 turbo Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 hugges ska den ikke ska aldri selge den heiler .. har starte og fiksa den oppigjen .. var litt små ting på den .. spess understelle bak sia sveise sperr .. men e under rep har handla powerflex og greier til alt av understell.og så blir den bane drifte bil me bur og greier . m-tech interiør e dønn og det skal selges videre så den kommer til og bli hvitt. som mr sagedal sin drifte bil e .. men e det han som har bygget den opp til 3.5 ?
Melkvik Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Sveise sperre på den? var da en meget bra oppshimset sperre på den da kompisen min solgte den:) Ja var han som bygde den om til 3.5 ja:) Ja bra du tar vare på den! Litt synd den ikke skal få gå på veien da men:)
520 turbo Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 ja og korfor i allverden ska noen sveise sperr da .. HAllo faen blir forbanna når du sier det no .. hehe .. komemr til og gå 1 og halt år til på vegen men etter det blir det bane søndags bil
Melkvik Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 hehe oki:) Lag deg en bra prosjekt tråd så jeg får fulgt med da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå