Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vet ingenting om denne bilen, men må få lov å si at den så jo usedvanlig sliten ut. Hadde ikke blitt overrasket om det hadde dukket opp en burn-out film på youtube av den liksom ;)

Skrevet

Den der kan bli bra, med de rette modfikasjoner!

Litt stiv pris!

Ikke hør på Joher! Han tror biler er sliten bare pga de har litt skitt på toppdekselet! :)

Skrevet
  Joher skrev:
Vet ingenting om denne bilen, men må få lov å si at den så jo usedvanlig sliten ut. Hadde ikke blitt overrasket om det hadde dukket opp en burn-out film på youtube av den liksom ;)

Synst no ikkje den såg så veldig sliten ut?

Skrevet

Den der har jeg sikla på i flere uker nå..! faen den er pen ass! kan si jeg har vurdert den.. men ble litt for stivt for min del, knallbra bil er det helt sikkert! ;)

Skrevet

Må si jeg har sansen for den selv. Ufattelig lyst på en slik bil nå! Savner BMW :(

Har kontakt med selgeren, og det er flere som er interessert i den tydeligvis. Så jeg håper på det beste, skal ha den bilen!

Skrevet

Ser veldig pen ut..Skulle det være noe å sette fingern på syns jeg den skulle hatt 3.2 stolene også..Trekker litt ned med 3liter stolene..:)

Skrevet

Er en nydelig bil med en enormt fin farge, orginal på e36??, men er altid litt skeptisk til biler som blir bygget om, men sikkert godt gjennomført.

Skrevet
  Ellingsen B. skrev:
Ser veldig pen ut..Skulle det være noe å sette fingern på syns jeg den skulle hatt 3.2 stolene også..Trekker litt ned med 3liter stolene..:)

Hvordan ser man forskjellen på de?

Skrevet
  dirtydicky skrev:
fint å kjøpe en bil til 200 tusen som kjører uten luftfilter :D

Ja, vet. Skulle visst sitte et "soppfilter" der. Var ikke akkurat plass til så mye mer :P

Skrevet
  matss skrev:
  Ellingsen B. skrev:

Er nok ingen forskjell du, det er vader stoler i skinn eller alcantara.. Identisk interiør på 3.0 og 3.2

Skrevet
  matss skrev:
  Ellingsen B. skrev:

Nakkestøttene er forbedret på 3.2. De bygger lenger ut mot fører. 3liter nakkestøttene skrår for mye og det er nesten umulig og hvile hodet mot de.. Nye nakkestøttene kom i 95 (mistenker i forbindelse med GT'n) på de helt siste utgavene med 3liter og da på alle 3.2..Det er ofte nappaskinn i 3.2 også..

Det er også to sømmer som går over nakkestøtten på disse..

Bilde fra 3.2

2137660145_large.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...