Ellingsen B. Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Ser veldig pen ut..Skulle det være noe å sette fingern på syns jeg den skulle hatt 3.2 stolene også..Trekker litt ned med 3liter stolene.. Hvordan ser man forskjellen på de? Er nok ingen forskjell du, det er vader stoler i skinn eller alcantara.. Identisk interiør på 3.0 og 3.2 nakkestøttene er ikke like.
Niklas Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Ser veldig pen ut..Skulle det være noe å sette fingern på syns jeg den skulle hatt 3.2 stolene også..Trekker litt ned med 3liter stolene.. Hvordan ser man forskjellen på de? Nakkestøttene er forbedret på 3.2. De bygger lenger ut mot fører. 3liter nakkestøttene skrår for mye og det er nesten umulig og hvile hodet mot de.. Nye nakkestøttene kom i 95 (mistenker i forbindelse med GT'n) på de helt siste utgavene med 3liter og da på alle 3.2..Det er ofte nappaskinn i 3.2 også.. Det er også to sømmer som går over nakkestøtten på disse.. Bilde fra 3.2 Sjå der ja, var eg faktisk ikkje klar over.
Dirty Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 å fy faen for et ratt ( egentlig i trådstarteren sin bil også ) men boost knapper
matss Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 å fy faen for et ratt ( egentlig i trådstarteren sin bil også ) men boost knapper Rattet må evt byttes ut til et org M-ratt ja. Var mye småplukk på bilen. Lakk olje fra bånnpluggen og toppdekselpakninga, div interiørdeler som manglet (høyttalere, dørhåndtak, o.l.), manglet luftfilter, slakk i tannstang, ++ Men ellers var den hel og pen. Lakken er så og si strøken.
ZhilleN Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Å herre, så mye tull, bare og vike unna, det der kan bli dyrt! finn heller en org. M3, finner mange fine til den prisen
matss Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Å herre, så mye tull, bare og vike unna, det der kan bli dyrt! finn heller en org. M3, finner mange fine til den prisen Det er jo ikke akkurat dyre ting å fikse. Eneste er tannstanga, men den kan kanskje bare justeres. Men bilen er nettopp eu ok så. Blir de småtinga fiks, så er det jo en gull bil i mine øyne.
Reset Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Skulle vært litt lavere i front, var litt rar høyde forskjell. Ellers hadde jeg ikke brydd meg så hardt om orginal eller ombygd når det gjelder e36. For er jo mye godt det samme, stort sett kun motor/driverk som er forbedret! om det hadde vært e30 m3, hadde jeg vært mer skeptisk, mtp andre skjermer, c-stolpe, blabla.
T.H.O Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Hva feiler det bakfangeren? Henger ikke den noe voldsomt? Syns også det var noe feil i forhold til felger, dekk og høyde på bil, men det lar seg jo sikkert fikse. Syns også det virker litt useriøst å selge en sånn bil med alt det småplukket. Hvorfor fikser han det ikke..? Faren er nok stor for at det er mere tjafs som dukker opp. En EU kontroll er heller ikke mye verdt når det gjelder tilstanden på bilen.
matss Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Høyden kan jo bare justeres på demperne. Den er sikkert skrudd opp i front med tanke på godkjenninga på BT. Fangeren henger litt ja, men det er jo ikke akkurat noe big deal å fikse.
T.H.O Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Spørs jo på grunnen til at den henger. Enten er den bare ikke skrudd fast. Eller i hverste fall så har den fått en smell bak
matss Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 bilen blir mest sannsynlig solgt til en som kommer fra bergen i morgen.
Dirty Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 men vil ikke bilen gå meget dårlig når vanosen er blokka? 328n min gikk som en dass når vanosen var deffekt
matss Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 men vil ikke bilen gå meget dårlig når vanosen er blokka? 328n min gikk som en dass når vanosen var deffekt Aner ikke. Virket OK hvertfall. Helt sinnsykt hissig lyd i den hvertfall. Helt rå respons, aldri hørt på maken! Lettet svinghjul osv.
Dirty Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 men vil ikke bilen gå meget dårlig når vanosen er blokka? 328n min gikk som en dass når vanosen var deffekt Aner ikke. Virket OK hvertfall. Helt sinnsykt hissig lyd i den hvertfall. Helt rå respons, aldri hørt på maken! Lettet svinghjul osv. ja carbon innsuget gir en syk lyd ser klimaen har de heller ikke gidda å koble opp! virker litt "hast"verk for en bil i den prisklassen
matss Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 hvordan ser du at klima ikke er koblet opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå